štvrtok 10. januára 2013

Včera opäť 9km na Braníku

Ako som včera písala o tom Slype cycle, tak som vám nenapísala tu najhlavnejšiu vec, prečo ho vlastne používam! Vďaka tomu, že aplikácia sleduje váš spánok, tak vás ráno zobudí práve vtedy, keď sa začnete preberať. Vtedy by ste sa mali zobudiť svieži, nestane sa vám, že budík bude zvoniť zrovna keď budete v najhlbšom spánku. Funguje to tak, že si napríklad nastavím budíka na 6:45. Aplikácia vie, že to je najneskorší možný čas, kedy ma má zobudiť. Ak ale zaznamená, že sa začínam prebúdzať skôr (maximálne o 30min skôr), začne zvoniť. Takže ak mám budíka na tých 6:45, zobudí ma medzi 6:15-6:45 podľa fáze môjho spania. :) Za seba môžem povedať, že to asi funguje a aj keď z postele nevyleziem, väčšinou si ešte chvilku čítam, tak už aspoň nezaspím.

A čo môj včerajší beh? Budete sa mi smiať a smiali by ste sa keby ste ma včera videli. :D Otravovala som M., či si je istý, že fakt chceme ísť behať, celú cestu od tramvaje až do šatne. Našťastie sa nenechal prehovoriť. Druhý pokus bol potom, čo už sme boli prezlečení von a chystali sme sa vybehnúť. Bola som tak unavená, že by som sa vôbec nehnevala, ak by som sa musela znova prezliekať späť. Ani toto nevyšlo. Potom som skúšala, aby sme aspoň bežali pomalšie, no posúďte podľa časov sami, či to bolo pomalšie. :D Niekoľkokrát som mala chuť sa zastaviť, celú cestu som hovorila ako strašne nevládzem, M. sa so mnou chcel aj rozprávať, ale väčšinu cesty som toho nebola schopná, že Marceli? Ale aspoň si mal voľné pole pôsobnosti ty. :D

V každom prípade moc ďakujem, že si sa nenechal ukecať a že si ma nenechal ani tak moc spomaliť, pretože o to viac som na seba pyšná, že aj keď som sa na to vôbec necítila, ubehla som to celé a za pre mňa moc pekný čas! Dokonca mám dnes ráno pociť, že ak by som mala pred sebou takého ťahača na polmaratóne, tak to fakt pod tie 2hod 10min dám. :)


No a ako príjemný bonus boli po behu parené buchty s marhuľami a dokonca som stihla prísť domov tak, že som zaľahla už o desiatej a na dnešok som spala 8 a pol hodiny. :)

Vaša Bežkyňa

9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. No ale keby som mala ísť sama, tak nejdem. :D Díky!

      Odstrániť
  2. jé buchty s meruňkama...nečekala jsem, že mi zrovna u Tebe na blogu bedeš dělat chutě :).
    Jsi dobrá, ale má cenu se takhle přemáhat, když jsi byla tolik unavená?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď tak moc behám, jedlo vôbec neriešim a jem na čo mám chuť. :)
      Cenu premáhať sa.. Neviem. Ale aspoň viem, že keď nemôžem, tak ešte 3x môžem. :D

      Odstrániť
  3. Náhodou, většinou když se člověku nechce, tak nakonec má mnohem lepší časy (asi ten pocit, že to chce mít rychle za sebou ho donutí k větší rychlosti :D ). Já se zítra chystám na 8-10 km, chci zkusit v nových botkách otestovat koleno, co na to. Zda má smysl doufat v maraton či nikoli. Tak snad bude v pohodě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to držím palce! Potom napíš. :)

      Odstrániť
    2. Jako těším se jak malá, že si dám pořádně do těla, ale na jednu stran mám obavy. Ale určitě to bude v pohodě :)

      Odstrániť
  4. Krasne;) obdivuju otuzile bezce!!!;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nie je o otužilosti, za pár chvíľ sa zahreješ, tak nebuď srab. :)

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...