streda 2. januára 2013

Novoročný beh s Nike

Tak čo vaše predsavzatia? Ktorá/ý ste už boli behať? :)

Ja som si bola včera zabehať na Nike tréning. Bola to fakt veľká akcia, nahlásených bolo vyše 100 ľudí a budem mať aj oficiálne fotky od pána fotografa. Mali sme si na papier napísať novoročné predsavzatie - skúste hádať aké je moje? - a s ním nás potom odfotili. Plus samozrejme nesmie chýbať spoločná fotografia.
Na beh sme dostali aj také tie náramky ako ich musíte prasknúť aby svietili. Vybehli sme totiž chvíľu pred šiestou a o šiestej bol oficiálny novoročný ohňostroj. Viete si predstaviť, koľko bolo všade ľudí! Nemať na sebe svetielka, tak sa v dave stratíme. Chvíľkami som mala pocit, že som sa dala na prekážkový beh. Aj podľa záznamu môžete vidieť ako sa tam striedaju zelené a červené úseky. :D Ale vôbec neľutujem, že som šla. Bol to úžasný zážitok a večer sme zakončili v Koale s vareným vínkom a dala som si aj úžasný hermelín.


A jedna pre vás po behu, na fotke som s kamarátkou Luckou a Jaruškou. :)


Bežkyňa

17 komentárov:

  1. já vidím první letošní běhání až se udělá líp :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. já nikdy nemocná nebyla, myslela jsem to počasím :)
      ale kecala jsem, nakonec jsem šla! až jsem se divila
      jsi mi krásnou motivací :)
      jen se chci zeptat jak to děláš s bolením v krku?? bojím se abych neomarodila teď

      Odstrániť
    2. Kamčo, to je vžd od pocitu. Ale ak sa cítiš, kľudne vybehni. Občas to môže pomôcť. Nešla by som asi iba pri vyššej teplote. Na začínajúcu rýmičku môže trocha vypotenia sa pri behu pomôcť.

      Odstrániť
    3. ale ty mě vůbec nechápeš :D JÁ NEJSEM NEMOCNÁ, chtěla jsem jít běhat, až BUDE LEPŠÍ POČASÍ, ale nakonec jsem šla už včera :D

      Odstrániť
    4. Ale chapem. :) ale pytala si sa ako to robim s bolestou v krku, tak som ti odpovedala. :D

      Odstrániť
  2. Už jsem byla - jak na Nový rok, tak po celý rok :) Narozdíl od Tebe jsem běžela v podstatně komornějším doprovodu, ale svařák následoval taky.

    Vše nej do nového roku a ať Ti to běhá s chutí a ve zdraví!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stále jsem se ještě nedonutila.. letos jsem si dala předsevzetí, že odběhám alespoň 600km, tak už bych mohla vyrazit :D
    A tvoje předsevzetí: týkalo se maratonu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jop, presne tak. Aby som ubehla ten maratón na podzim. :)
      600km dáš ako nič. :)

      Odstrániť
    2. A dávala sis nějaký časový horizont, ve kterém to chceš zvládnout?
      Já se nechtěla moc přeceňovat s tím běháním, ale samozřejmě budu ráda, když se to číslo bude motat kolem tisícovky :) Máš nějaký podobný cíl, co se týká odběhaných kilometrů nebo běhání obecně? (kromě toho maratonu)

      Odstrániť
  4. Ahoj, také jsem byla včera běhat, protože: "Jak na Nový rok, tak po celý rok..." Bylo to super...
    Tak ať nám to běhá dál i po celý rok 2013. Zuzka :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já prostě smekám, jít teď běhat a do toho fakt něco uběhnout - to je mi tak vzdálený jako třeba jít se učit korejsky, začít jíst chobotničky nebo se odbarvit na blond.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. El, stačí vytiahnuť päty z domu. Ale priznávam, že takto v zime sa nechce strašne často ani mne. :)

      Odstrániť
  6. Fandím ti, já ještě v novém roce nebyla, za to jsem běhala 31. 12. cca 7km. V dalším roce možná půlmaraton...

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...