sobota 5. januára 2013

Beh v daždi/mrholení

Beh v obore Hvězda
Včera som kvôli dažďu behať večer vôbec nebola, nejako som sa na to necítila a vôbec ma ta vyhliadka behu v mokrom nelákala. Už večer som zazdila aj ranný lívanec. Proste som ho zaspala a radšej som si skoro do pol jedenástej v posteli čítala Atlas mrakov. Bola som už skoro na konci a pred chvíľou som knihu dočítala. Celkom sa teším na film, je to zaujímavé čítanie, aj keď nie zrovna moja šálka kávy. Kolega niekde čítal, že kniha/film je podobná filmu Fontána. To je môj najobľúbenejší film, poznáte ho? Ja som strašne romantická duša a milujem všetko o hlbokej láske a tak.. :) No a moc podobné mi to teda neprišlo, aj keď, keby som sa moc snažila, niečo by som tam našla.
Po tom leňošení som si musela pekne švihnúť, aby som v meste stihla obed s kamarátkou. Nesmela som to moc prehnať s jedením a namiesto obľúbenej pizzy som si dala iba špagety. O tretej ma totiž čakal po dlhej dobe výbeh so susedom P.a jeho polovičkou A. A mali v pláne bežať celkom rýchlo oproti tomu, čo teraz behávam.

Časy behu v obore Hvězda
Beh domov
Prešli sme pešo to obory Hvězda, kde sme si ubehli 6km (dve kolieska a niečo málo k tomu) a potom sme odtiaľ bežali domov, aby nám nebola zima. Už keď sme vyrazili, začalo mrholiť a mrholilo, občas pršalo celú dobu. V obore to bolo samé blato a kaluž, dobehli sme pekne zasr..špinení. :) Takže všetko okamžite putovalo do pračky. Ale keď si odmyslím to blato, tak keď sa zahrejete, dážď až tak nevadí a behá sa celkom v pohode. Môžem aj zodpovedne potvrdiť, že freečka shield sú naozaj nepremokavé. A dám vám jednu radu! Keď sa teda už odhodláte bežať v daždi, nezabudnite sa odmaľovať, inak sa zmeníte v strašidlo a môžete strašiť spolubežcov ako ja dnes. Vraj to nebolo našťastie až tak vidieť. :D
Po behu sme šli s O. nakúpiť na zajtrajší obed, budem variť česnečku podľa Vaňka a O. urobí moju obľúbenú UHO (univerzálnu hnedú omáčku) s hovädzím plátkom a ryžou. :) No a pôjdem si opäť zabehať. V Nike+ aplikácii totiž po poslednom update vidíte ako ste na tom s ubehnutými KM v porovnaní s vašimi priateľmi a to ma núti súťažiť s holkami, takže žiadne leňošenie doma! Nesmiem sa nechať  predbehnúť. :)

Časy behu domov (väčšina trasy z kopca)
Bežkyňa

3 komentáre:

  1. Neběháš teď nějak častěji než dřív? Nebo o tom jen víc píšeš? Já se donutím tak 3 krát do týdne, jinak spíš posiluji.
    Ty vybíháš rovnou z domu nebo se nejprve někam přemisťuješ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beham teraz castejsie, konecne. :) vacsinou vybieham rovno z domu. Obcas chodim na Branik a samozrejme nike treningy. No a dnes sme sli tiez na tu hviezdu peso.

      Odstrániť
  2. Já tak lituju, že Nike+ nemám.. :(

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...