utorok 8. januára 2013

Už skoro 40km za tento mesiac

Trošku som sa do toho tento mesiac konečne oprela. :)

Včera som bola vyskúšať trasu, ktorá je osvetlená a v pohode, samí psíčkari, občas nejaký bežec. Mala som podľa plánu ubehnúť pomaly 5km. Trasa sa dá ešte trochu predĺžiť, keď budem mať bežať 8 a 12km, tak to pôjde poskladať.

Dnes sa pôjdem opäť prebehnúť na Nike tréning, dúfam, že nebude moc pršať, pretože od rána tu neustále leje.

A čo vy? Koľko už máte nabehané?

Písala som inak, že už som sa oficiálne prihlásila na pražský RunTour? Pre prvých 700 majú totiž prichystané funkčné trička od Mizuna. :) Asi mi nevyjde celý seriál ako som pôvodne plánovala. Mrzí ma to, ale kryje sa to s niektorými dlhšími behmi a tie sú mi prednejšie.
www.run-tour.cz


Bežkyňa

16 komentárov:

  1. Ach jo, škoda některých těch dalších závodů RunTour.. :( U nás celý den sněží. No, vstávala jsem před 10 minutama a celou tu dobu sněží teda :D
    40km za 8 dní? Pěkně, pěkně :) Já jsem stále na nule :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bože ako závidím! Si v Brne? To keď som tam bývala, tak tam skoro nikdy nesnežilo!
      S tými ďalšími sa dohodnem ešte s Marcelom kam pôjdeme. :)

      Odstrániť
    2. Nene, mám zkouškové (i když teď už prázdniny, mám vše hotovo), tak si užívám mama hotelu :D Letos v Brně sněžilo hodně!!

      Odstrániť
    3. Jupííí, prvních 5km naběháno :))

      Odstrániť
  2. To já mám za sebou v tomto měsíci teprve prvních 8 km, které jsem zaběhla dnes poránu. Nějak jsem se nemohla rozhýbat po Silvestru. Teď už to ale půjde, nejhorší je ten první běh po pauze.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mi nehovor. :) Pre mňa je to utrpenie zase nabehnúť na pravidelnosť. Ale musím!!!

      Odstrániť
  3. Tak ja som kedysi behavala velmi vela, niekedy aj denne 8km. Potom som mala pauzu a teraz sa chcem opat dostat do tej kondicie, co pred tym...tak vcera som 1.krat v tomto roku bezala a dala som 4,6km :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce, som na tom obdobne. Tento mesiac mám cieľ ubehnúť aspoň 120km. :)

      Odstrániť
  4. hhe, tak u me vis kolik mam ;-) ale neboj, zatim Te nebudu predhanet...mam odbehano asi 13 behu, tak budu navysovat postupne, nejdrive si chci zvyknout na pravidelnejsi behani

    jinak diky za clanky o menstruaci, sama jsem nad tim premyslela dlouho se Te chtela zeptat na subjektivni pocity, hlvane co jsem narazila na knihu Rudy mesic...moc mi pomohla, protoze jsem si fakt myslela ze trpim obcas nejakou poruchou nalad (nevykonnost, promeny nalady, naopak euforie), a to vsechno bylo pritom cyklem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky za tip na knihu, ale nemožem ju nájsť ako ebook, bože, prečo je ten trh tak kostrbatý? Ty ju máš normálne papierovú?

      Odstrániť
  5. V Brně dnes celý den krásně sněží. Jinak já má za tento měsíc uběhnuto asi 14 km, tak se s tebou nemůžu vůbec srovnávat, jsi jednička! Ale inspiruješ mě moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tady sněží už od rána... Chodit se v tom nedá - když si vezmeš boty s hladkou podrážkou (ráno nesněžilo), řídit se v tom nedá (to nepotřebuje komentář), ale předpokládám, že pes bude mít radost :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Potvrzuju, v Brně sněží. Začalo někdy v osm ráno a od té doby sněží vydatně až doteď. Přiznám se, že mi to dost kazí morál, neboť v hustém sněhu fakt běhat nechcu:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zu, beh v snehu je uplna bomba! :) Závidíííím, chcem do Brna!

      Odstrániť
  8. Musim se podivat do endomonda :) Hezka cifra, jen tak dal!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty jo, kam se na tebe hrabeme :) Teprve 22 km, je to slabota, nějak v poslední době není nálada ani energie :( Taková menší krize, ale věším, že se zas do toho obuju :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...