piatok 4. januára 2013

Moje biele tenisky už nie sú biele

Pekné, že? :)

Včera som si bola zabehnúť 8km podľa My Asics plánu a takto to skončilo, ale svietia stále. :) Vybiehala som ešte za slabého svetla, tak som si čelovku dala do vrecka, po pár minútach však slniečko zašlo úplne a bez čelovky to už nešlo, nasadila som si ju na hlavu. Bežalo sa s ňou fantasticky, vôbec som necítila, že ju mám a svietila akurát. Použila som rozptylku, jasný lúč svetla mi nevyhovoval. Utekala som svojou obvyklou trasou a okolo Libockého rybníka som sa asi 3-4x otočila aby som nahnala kilometre, no a keďže už bola tma ako vo vreci, vracala som sa po osvetlených uliciach popri Džbáne.
Musím povedať, že večer som po tomto behu zaspala ako dudok a z nových topánok ma trochu bolia chodidlá. Dnes som to preberala s kamarátom, ktorý má tiež freečka a hovoril, že to mal rovnaké, že si noha musí zvyknúť bežať bez podpory.
Aspoň som si nohy namazala nejakým bylinkovým krémom a trochu to pomohlo. Našťastie to pri samotnom behu cítiť nie je, až potom doma.


Bežkyňa

2 komentáre:

  1. Tak takto vypadají moje botky pomalu po každém běhu :D A myslím, že dnes v tom dešti to bude stejné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se vždycky snažím nové boty co nejdříve zašpinit. Nemám ráda, když svítí novotou :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...