pondelok 14. januára 2013

Dnes sa bežalo krásne!

A kto nebehá v zime je srab a o veľa prichádza! :P Pretože je to tak krásne a ani tá zima nie je tak strašná. A keď je nasnežené, všade je svetlo, sneh vŕzga pod nohami, aaach. :) No a aby toho nebolo málo, tak som prvý krát prevetrala aj moje nesmeky z Tchiba. Dalo sa s nimi v pohode bežať, nijako nezavadzali a ak náhodou nebol sneh na nejakom úseku, nevadilo to, iba som trochu klepkala.

Podľa My Asics som dnes mala ubehnúť 5km. Pôvodný plán bol ísť na 17:30 na aerojógu, potom domov a behať. Lenže moju hodinu pre malú účasť zrušili a ja som ešte váhala, či ísť na 18:30. To by pre mňa ale znamenalo zabitú hodinu flákaním sa a ani by som si nestihla ísť behať, takže som sa na to vykašľala a šla hneď po práci domov. A aby som si to náhodou nerozmyslela, hneď som sa prezliekla a vyrazila.


Po jednom km, som zistila, že mi aplikácia nemeria, tak som to poštelovala, no ale ani to nepomohlo. Takže som ju musela po ďalšom kilometri vypnúť a zapnúť aby sa konečne rozbehla. Z ješitnosti, aby som v aplikácii mala fakt 5km som ich teda vo výsledku ubehla 7. :) A teraz idem zaľahnúť, nejako ma to dnes zmohlo. Zajtra ráno si idem dať nalepiť zámok na rovnátkach, jedla som musli a uvalila som si ho.

Nesmeky s Tchiba
Bežkyňa

10 komentárov:

  1. tak jsem maličko srab noo :D
    slíbila jsem propagaci, tak propaguju: http://nothing-about-all.blogspot.cz/2013/01/healthy-diet-yes-please.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Míšo, jsi fakt dobrá...dokážeš udržet tréninkový plán a to se cení :-) Nesmeky jsem si taky objednala, očekávám je každým dnem. Tak jsem ráda, žes je tu vychválila...Zuzka S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Zuzi, dúfam, že budeš spokojná. :) Cítila som sa s nimi určite istejšie.

      Odstrániť
  3. Tvoje zápisky běhu miluju, protože mě to pak nutí chtít taky běhat :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano, jsi naše inspirace.:) Běh v zimě je nejlepší, hlavně na sněhu!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. za beh v zime máš môj obdiv, možno sa k tomu raz aj ja dopracujem, ale na túto zimu to nevidím reálne :D
    a ty chodievaš na aerojógu? nechcela by si o tom napísať? :) (ak si už napísala a ja som to nečítala, tak sa ospravelňujem :) )
    Sue

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já vyrazila v neděli a oběhla jsem aspoň sídliště. Zima jako taková nevadila, jen to občas klouzalo. Hlavní problém mám v ucpaném nose, který mě hned nutí smrkat a hlavně dýchat pusou. Což se mi právě ten ledový vzduch nechce. Jinak se mi "běhání" v zimě líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem to nevzdala, ale musela chvíli pověsit na hřebík - u nás dost napadlo a v tom se prostě ten kočár v běhu tlačit nedá :(.....ale můj čas zase přijde...

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...