piatok 25. januára 2013

Hory, lyže, behanie.. :)

Od posledného príspevku ubehlo už pár dní, ale kvôli školeniu a naplánovaným akciám som skoro nesedela za internetom. Takže to pekne zhrniem. :)
V piatok sme hned po práci s J. a D. vyrazili smer Špindlerův Mlýn, kde na nás už čakala väčšina party. Ubytovali sme sa v penzióne Devětsil - http://www.pension40.com, ktorý vám chcem moc odporučiť! Je to malá chata s pár izbami a cítila som sa tam ako doma, aj pán domáci je veľmi príjemný. :) Dokonca za pár korún požičiava lyže, takže mi ušetril pár stoviek.
Plán prvého večera bol neopiť sa, aby sme druhý deň vládali lyžovať. :D No trošku sme to nedodržali, ale na lyže sme aj tak stihli vyraziť už okolo deviatej. Na lyžiach som nestála už možno 8 rokov od lyžiarskeho na gympli a keď nerátam lyžovanie, keď som bola malá, tak som bola na lyžiach všehovšudy druhý krát. Lyžovali sme na Medvědíne - http://www.skiareal.cz/medvedin.aspx


Mali sme so sebou aj Bendera! :D
Prvú jazdu, no o jazde sa moc hovoriť nedá, som absolvovala po červenej 12b a potom som sa napojila na 12a. Blbý nápad, ale dole som nejako dorazila. Po tom sme pár krát s holkami dali 12b po kotvu, tam to celkom šlo. No a okolo obeda si nás vzal do parády D., ktorému moc ďakujem, pomáhal nám, radil nám, jazdil s nami a učil nás. Pár krát sme s ním sjeli s J. modrú 13a, dokiaľ sme sa nemali dostaviť na obed do hospody u Zubra - skoro na konci červenej 12a, takže zase ten strmák! Pozitívne bolo, že som spadla omnoho menejkrát. :D No a od Zubra sme sa museli zase spustiť až dole. Poobede bol sneh už pekne vyjazdený, zľadovatelý a celkom som sa už bála. Okolo tretej som už skoro nevidela, tak sme sa s J. rozhodli ísť späť na chatu (lanovka bola do 16:00). Podvečer sme všetci na pár minút umreli a dali si malého šlofíka, aby sme večer hrali aktivity! :D
Bolo to super, akurát som už okolo desiatej zaspala na lavici. V pláne bolo lyžovať aj celú nedeľu, pán chatár bol strašne ochotný a keďže čakal ďalších turistov až v pondelok, mohli sme si nechať veci na chate úplatou za to, že si sami prezlečieme periny, lebo by to inak nestihol. :) No neber to. Nohy ma boleli parádne, hlavne kolienka, ale lyžovalo sa mi už omnoho lepšie. Zostali sme väčšinu dňa na červenej 12b a jazdili iba na kotve. Akurát na obed sme to sjeli zase celé a potom zase hore na kotvu. Pádov už bolo minimálne a môžem povedať, že som si to lyžovanie už užívala. :) Na svahu s nami jazdila dokonca aj Andrea Verešová s rodinou. :D Celebrita!
Takže zhrniem, že víkend som si užívala plnými dúškami a ešte teraz žijem zážitkami. Ďakujem všetkým účastníkom za skvelé zážitky a som strašne rada, že sme sa spoznali a že sme taká super parta. :) Teším sa na kola a na vodu! :)

V pondelok som si chcela dať oddych a nevzala som si so sebou ani veci na aerojógu - samozrejme sa ako naschvál naplnila. :/ Celkom som cítila kolená a nechcela som to preháňať. V utorok som prišla na tréning neskoro a tak mi všetci ušli a chytila som už iba Lenku so začiatočníckou skupinou, čo bolo vo výsledku dobré, aspoň som kolenám nedala tak zabrať. Ubehli sme iba cca 5km, Nike+ som zapla až počas behu. Po tréningu sme šli do hospody, takže domov som prišla neskoro a šla som rovno spať. V stredu sme mali zase stretávku s kolegami z minulej práce, takže tiež neskorý príchod.


A včera sme mali neoficiálny tréning a zároveň rozlúčku s našim Nike trenérom Peťom, ktorý sa vracia na pár týždňov na Slovensko. Poviem vám, pekne ma včera zničil! Ubehli sme 9km, ale akých! Pekne krásne hore na Petřín, stehná ma pálili, au. Odtiaľ na hrad, prebehli sme nádvorím, okolo chrámu sv. Víta a dole na malostranskú, odtiaľ som myslela, že už pobežíme k obchodu a on Peťo odbočil ešte na letnú ku kyvadlu, takže ďalší kopec. Odtiaľ už potom ku predajni. Ten hamburger po behu bol vážne zaslúžený! :) No a kvôli únave som vydržala v hospode iba do desiatej. Dnes si dám asi oddych doma, čakajú na mňa nejaké domáce práce a dúfam, že aj víkend bude kkľudnejší. :)

4km mi zblbla GPS, bežali sme pod strechou.
Bežkyňa

7 komentárov:

  1. Máš teda pěkně nabitý program! A je dobře, že sis lyžovačku užila! I mezi celebritami! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, ty si žiješ - to je pak jasné, že nemáš na blog čas :D :D
    Ale parádní report, strašně jsem se na něj těšila a nezklamalo mě to!! Skoro jako bych u toho byla s tebou :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Zas toľko ho nebolo a o to viac som teraz lenivá. :D

      Odstrániť
  4. Ty ses ten týden nešetřila! Takový nabitý program ti vážně závidím :) Jak vidím, máte s Nike skupinou dobrou partu, to je moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...