piatok 18. januára 2013

Nové číslo Běžce!

Dámy a páni, k prelistovaniu/stiahnutiu je nové číslo časopisu Běžec. :) Nájdete ho na FB Běžce - https://www.facebook.com/CasopisBezec

Obsah čísla
Na blogu sa asi úkážem až v nedeľu/pondelok. Za pár chvíľ totiž vyrážam smer Špindlerův Mlýn. Túto akciu vymysleli kamaráti z Nike tréningov, som rada, že sme taká dobrá parta a nestretávame sa len pri behaní. Držte mi palce, nech sa tam nezabijem. :D Lyžovala som naposledy na lyžiarskom zo školy asi pred 8 rokmi. Ale možno pridám nejaké fotečky na FB.

Bežkyňa

PS: Ak zajtra na svahu uvidíte partu v tričkách s We Run Prague, tak sme to my. :D

2 komentáre:

  1. jak já bych jela na svah! užijte si to!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užij si to pořádně i za mě!! Já miluju hory a miluju lyže/snowboard - bohužel naposledy jsem byla před ehm, 6 rokama... Třeba se za 2 roky taky dočkám :))

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...