utorok 4. septembra 2012

Nuda v Prahe

Nuda mi už začína liezť na mozog, tak som sa rozhodla, že vám zase ukážem niečo zo súkromia, alebo ako to povedať a príspevok bude len a len o mne. :)
Vlasy sú moja najväčšia pýcha a rada ich ukazujem. Bohužiaľ ich mám kvôli pohodliu večne zopnuté v drdole alebo mám zapletený priberaný (francúzský) cop. Ono to rozčesávanie pri tejto dĺžke nie je žiadna sranda. Nechávam si ich rásť a chcela by som ich mať aspoň po zadok, teraz su po pás. Takže návšteva kaderníka je zapovedaná a maximálne poprosím raz za čas niekoho z rodiny, aby mi zastrihol končeky. Aby boli dlhé a pekné, snažím sa rast podporovať kvalitnou a prírodnou kozmetikou. Nie som zase taký blázon do rôznych kozmetických prípravkov, nemám ich doma tuny, používam iba 4. Šampón, balzám, gel na končeky a olej na končeky.
Konce vlasov mám totiž strašne vysušené, pravidelne si na vlasy dáva hennu a dá síce pomôže pri korienkoch, ale na konci vlasy skôr vysuší. Všetky výrobky mám od Alverde z DM. Prikladám fotku.
Olej, balzám, šampón a gel.
Vlasy si umývam zhruba raz za tri dni, samozrejme záleží na tom ako vyzerajú a fén používam minimálne. Mám doma aj natáčky od REMINGTONu, ale tie využijem tiež iba príležitostne. Na česanie používam kefy. Jednu mám z Avonu, s prasačími štetinami a jednu obyčajnú plastovú.

Používate niektorá tiež hennu? Ja si ju dávam na vlasy na pár hodín vždy cca po dvoch mesiacoch. Používam Henne Color odtieň medená. Vyzerá to prirodzene, že? :) Kľudne môžem tvrdiť, že je to moja prirodzená farba. V okolí si to dokonca mnoho ľudí myslí, pretože mám pehy, som svetlá taká typický zrzkovská. Milujem totiž ryšavé vlasy a zrzky všeobecne. :D

Na fotke už ani nevyzerám moc nemocne. Rozhodla som sa, že zajtra sa zobudím a budem proste zdravá.
Cez víkend totiž máme firemnú akciu na slovensku na ktorej nemôžem chýbať! Len nechápem ako to urobím s balením na služobku. Zo Slovenska sa totiž vrátim v pondelok ráno nočným vlakom. A lietadlo do Nice odlieta niečo po druhej. Budem si asi musieť zbaliť už vo štvrtok a v pondelok sa iba zastaviť doma po kufor. Nejako to dopadne. Hlavne aby som doletela a týždeň sama s mojou úchvatnou angličtinou zvládla. Na konci školenia totiž píšeme aj test a musím ho dať na 85%. Mám z toho stres! Ukľudňujem sa meduňkovým čajom.

Takto sa obliekam keď som doma. Nasrávačky by som si asi do spoločnosti nevzala, ale na doma sú bombastická záležitosť. Mám ich dovezené z Egypta od Kačenky známeho. Farebné teplé ponožky nemôžu v outfite chýbať. :D


Spoločnosť mi robí Ferdinand, škrieka ako najatý už od rána, ale je krásny! Oranžovo-červená hlavička, zelené telíčko a modrý chvostík. Keď roztiahne pierka tak medzi modrými uvidíte aj červené. Máme ho úplne odmalička, ešte ani nevedel lietať, keď som ho doniesla. Je ručne dokrmovaný, kŕmila som ho kašičkami zo striekačky a zvyknutý na človeka. Také moje malé miminko. Na fotke sa snaží obžužlávať uterák na sušiaku. Vie, že ho vždy odoženiem a aj tak to stále skúša.

Ešte tu mám aktuálnu fotku bruška. Čo myslíte? Teším sa ako začnem po chorobe znova cvičiť a bude ešte krajšie. :) Aj čo sa týka chudnutia, už stačí a budem už iba udržovať a meniť pomer tuku a svalov.

A na konci dve pesničky posledných dní. Prvú možno spoznáte, aktuálne ju použili v reklame na BMV.

A toto druhé video mi včera poslal kolega. Je tak hrozné až sa mi strašne páči aké je úchylné. :D

Príjemné počúvanie!

Bežkyňa

32 komentárov:

  1. Poslední fotka super, obdiv :) Doufám, že se k něčemu takovému taky dopracuju někdy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak vlásky a bříško nemají chybu..oboje bych chtěla..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné vlasy! Přiznám se, že závidět nemusím, také používám hennu (zrovna dneska jsem opět barvila:)) a řekla bych, že délkou, odstínem i hustotou je máme podobné - a to, že jsou tvá pýcha, naprosto chápu! Gangnam style je luxusní úlet, smáli jsme se tomu s chlapem předevčírem:) A říct si, že se probudíš zdravá, je skvělá metoda, navíc funguje:)! Měj se krásně, Sofie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásný dlouhý vlásky, závidím :-) Já jsem teď dost zkracovala, protože se mi hodně třepí konečky a už fakt nevím co s tím :-(
    To bříško!!! Nádhera! Taky se na břicho teď hodně zaměřuju, tak doufám, že budou vidět nějaký výsledky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juicy skus ten olejček, čo mám na fotke. Pekne končeky premastí.

      Odstrániť
  5. Máš krásné bruško :-) Vím jaké to je mít extra dlouhé vlasy, měla jsem je do půl zad a pěkně mě štvaly. Pak jeden ,,super,, kamarád škrtl zapalovačem a já musela na ježka. Teď se mi po nich strašně stýská. chybí mi copánky a mám v plánu nechat si je zase dorůst.
    Ferdinand je krasavec, vypadá jako plyšový :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty jo, kamosa by som asi zabila. Bola to nehoda?
      Ferďo ďakuje. :)

      Odstrániť
  6. Vlásky máš krásný, já nedávno stříhala a teď to zase nechám růst :-)...a bříško je ukázkové :-)....

    Jinak tu kaši určo mají i v normálních obchodech - já jí kupovala v Tescu na Andělu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné vlásky! Sestra o heně kdysi uvažovala, ale nakonec si řekla že už vlasy barvit nebude :) Já teda začala po sestřině doporučení používat šampony a kondicionéry od české firmy HERBAVERA, kt. jsou k dostání u nás v obchodě a jsem s nimi naprosto spokojená :) Vlásky jsou po jejich použití jemné a dají se krásně rozčesat :) Bříško jen zpevnit a paráda ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také miluju svoje vlasy :) Ty je máš krásné =)
    A břicho je už teď dost dobré, až zase začneš cvičit, bude čím dál lepší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Co dělat pro to, abych měla taky takové pěkné břicho? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já právě běhám pravidelně už nějaký ten pátek, ale v těchto dnech se odhodlávám začít i s posilováním. Tak si asi budu muset trochu naštudovat tvůj blog, abych zjistila, co bude fakt efektivní :)

      Odstrániť
    2. No ja posilujem iba chvilku. Ale to bruško mam jedine z behania. Nic ine som dlho nerobila. Mozno joga, ale to si nemyslim.

      Odstrániť
  10. Super článek! :) Vlasy ti závidím i já a bříšo taky vypadá naprosto parádně. Máš být právem na co pyšná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. parádny článoček :) a krásne vlasy... a akú máš prirodzenú farbu? :)
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Taku nezáživnú myšiu šeď. Niečo medzi hnedou a spinavou blond.

      Odstrániť
  12. Ahoj, krasne vlasy, aj brucho :) Ja mam tiez vsetko bio, a Alverde mam rada, nevies mi prosim ta poradit nejaky dobry sampon s hendou henou ktory je aj na Slovensku dostupny? Dakujem a len tak dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Timea, v prvom rade, mas uzasny blog. Hned ako budem mat volnu chvilu tak si ho poriadne precitam. :)
      Jediny dostupny sampon s hennou, ktory viem ze na SK zozenies je prave v Alverde, ale nefarbi a ty mas asi na mysli farebny ze? S tym ja vobec nemam skusenosti. Viem, ze v DM predavaju hennu v prasku, ale nie je az taka kvalitna ako ta henne color. V kazdom pripade neurazi a sama som ju roky pouzivala. :)

      Odstrániť
    2. Ahoooooj Bezkyna, oh dakujem, aj ja som si ta pridala, uz Ta dlhsie sledujem, a drzim ti velmi palce, som presvedcena ze ten maraton das :)
      Ano, ja som mala na mysli sampon s henou, v DM je Balea sampon na hnede vlasz, vraj obsahuje aj vytazky z heny, ale ten nie je bio, takze nic, vies... :) Ja by som potrebovala nieco na ozivenie prirodzenej hnedej farby svojich vlasov, ale nesmie to byt ziadna chemikalia, dakujem krasne za odpoved, papa :)

      Odstrániť
    3. Ja samozrejme nemyslim Balea ale opäť Alverde. :)
      http://2.bp.blogspot.com/-4Rdjd9E_Wu8/T8VBa6CG5fI/AAAAAAAAA_c/1bABFqlFNf4/s1600/360.jpg - Je to tento sampon.
      A maju aktualne aj nieco na ozivenie hnedej farby myslim. :) Mrkni sa po tom.

      Odstrániť
    4. Jeeeeeeeej, dakujem, si zlata :))) Potesilo :)

      Odstrániť
  13. Nasrávačky si nezaslouží aby je někdo nosil ani do chlíva /nenávidím je :D :D )
    Máš pravdu myslela jsem si, že jsi zrzka :D :D Jaká je tvá původní barva?
    Já jsem na vlasy docela lempl, moc se o ně nestarám, umyju, vydrbu a jdu spát (s vlhkýma vlasama) a spoléhám na to, že jsou kvalitní a rostou... škoda že nehty takové nemám :D :D
    Jinak vlasy jsou má pýcha, teď jsem si řekla že je tři roky rapidně neostříhám. trochu ti závidím, že máš vlnité, já je mám jak hřebíky, a když je navlním tak vylezu ven dvakrát foukne a zase jsou rovné... :D :D Ale stejně jsem na ně pyšná, ale to už jsem říkala co? :D :D
    Bříško máš moc pěkné a věřím, že školení zvládneš - jsi chytrá, já to vím :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nech vyzeraju ako vyzeraju - su moc pohodlne. :) Mam ich aj na zimu v dlhom prevedeni a dufam, ze mi segra donesie z turecka este jedny. :D
      Povodna farba je taka nic moc hneda. Ako myš. Na nechty mi pomohlo uzivanie gelatina plus. :)
      Dakujem za podporu, pomaha to. :)

      Odstrániť
  14. Nádherný vlasy :) a ty tepláčky vypadají super pohodlně.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...