piatok, 26. septembra 2014

Behanie na jeseň/Běhaní na podzim - Čo na seba

Neexistuje zlé počasie, existuje iba zle oblečený bežec! :)

Všeobecne sa o oblečení na behanie hovorí, že by sme sa mali obliecť tak, akokeby von bolo o cca 10°C viac. Snažím sa týmto riadiť a zatiaľ sa mi to vypláca. :) Ak mi je náhodou zima, väčšinou sa do kilometra dostatočne zahrejem.

Tričko s dlhým rukávom
Aktuálne vybieham v 3/4 legínach a tričku s dlhým rukávom.
Pokiaľ je pochmúrne a hrozí dážď, alebo fúka studený vietor, beriem si k tomu aj bundičku.
Mám dve, tenučkú bielu a potom čiernu, ktorú neprefúkne, do väčšieho chladu.

Nie, že by som chcela robiť reklamu, ale môžete si všimnúť, že všetko mám z Tchiba. :D Veci som si kupovala ešte v roku 2012, keď som behať začala a teraz v podstate dokupujem nové veci iba vtedy, ak sa mi staré rozpadnú a to Tchibo zatial celkom drží. :)

Komu nevadí behať v daždi, oceníte ešte k tomu všetkému šilt/šiltovku aby vám nepršalo do očí a dážď nestekal po tvári. Ja osobne to neznášam a v Ústí som za šiltovku v tom lejaku bola veľmi vďačná. :)

3/4 legíny
Plus, pre náchylnejších, odporúčam čelenku a šatku na krk. Ja používam rúru z úpletovej látky, z nej si umotám aj čelenku aj nákrčník. :)

Vetruvzdorná bundička

Tenká bundička


3 komentáre:

  1. Ta černá bunda je boží! :-) já jám z Tchiba kalhoty a triko s dlouhým rukávem a taky jsem spokojená, peru furt dokola, dávám do sušky a furt jsou ty věci jako nový.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, periem po kazdom jednom behu a super. :)

      Odstrániť
  2. Já taky moc ráda běhám. Nějakou dobu jsem běhala stále stejné trasy a už to začínala být nuda. Náhodou jsem narazila na na stránku www.sportcentral.cz a našla jsem tam super trasy a ještě kamarády co se ke mně přidali :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...