nedeľa, 23. marca 2014

Aktuálne: Miery, plány a tak :)

Na víkend som odcestovala domov do Martina a odtiaľto budem pokračovať dnes večer do Bratislavy. Čaká ma školenie a vo štvrtok budem cestovať späť do Prahy. Vzala som si so sebou aj kolobežku aj veci na behanie a plánujem v Bratislave nie len ráno a večer jazdiť na a zo školenia na kolobežke, pretože komentovať mestskú hromadnú dopravu v Bratislave nemá zmysel, ale aj večer behať. Po večeroch moc plánov nemám a takto aspoň pekne využijem voľný čas. Lepšie než sedieť len tak na hoteli.
Z hotela do miesta školenia to mám 4km, takže to je denne 8km na kolobežke a k tomu asi cca 5km beh.

Spálené kcal za tento týždeň

Dúfam, že to bude aspoň trošku poznať na váhe a mierach. :D Doma naši majú váhu a objavila som aj meter. Po dlhej dobe som sa teda odvážila odvážiť a premerať sa. No... Myslela som, že to bude horšie. Našťastie sú to len pár centimetrové rozdiely.
Aktuálne teda vážim 63kg a v páse mám 65,5cm, zadok 99,5cm, boky 97cm. Keď sa vrátim do Prahy, skúsim nájsť svoj meter, alebo si kúpim nový, a miery budem aktualizovať aby ma to motivovalo trošku viac. Rada by som sa zase dostala do poriadnej formy a hlavne opäť schudla. Váhu doma nemám, ale budúci týždeň idem na nejakú konzultáciu a preváženie na váhe Tanita, tak možno bude nejaký rozdiel. Domov si ju asi kupovať nebudem. Bude mi stačiť aby som sa v lete vliezla do kraťasov. :D Na váhe nezáleží.

Za minulý týždeň som každý deň jazdila na kolobežke, okrem piatku, kedy som cestovala domov a na kolobežke som sa iba presunula na hlavní nádraží. V soobotu aj dnes som si bola zabehať, máme tu pekné kopčeky a poriadne som sa zadýchala. Údaje o mojich aktivitách nájdete na endomonde - http://www.endomondo.com/workouts/user/4788029

Inak pár drobností k cestovaniu s kolobežkou, určite to niekomu môže pomôcť.
Kontaktovala som Student Agency - v autobusoch sa dá prepravovať za 10kč, ale musí byť v obale, čo trošku sťažuje prepravu ak na nej chcete prísť k autobusu a aj na nej potom pokračovať. Na svoju som obal na nete nenašla. :/
Regiojet zase nemá na prepravu kapacity, takže tam to nie je možné vôbec.
České dráhy sa v tomto prípade vyznamenali. Preprava stojí ako miestenka, čo medzinárodne urobilo 84kč a kolobežka nemusí byť poskladaná ani v žiadnom špeciálnom obale. :) Nakoniec som teda využila ich služby. Lístok majú síce najdrahší, ale cena sa dá trošku stlačiť ak si kúpite lístok k hraniciam a od hraníc. U mňa to urobilo cenový rozdiel skoro 300kč.

2 komentáre:

  1. Jsem zvědavá, jak se ti povede ve shazování centimetrů, já nejsem zaboha schopná sundat vánočno-silvestro-narozeninová 3 kila, která jsem nabrala. A to jsem do toho opřená už nějakou dobu, ani vyloženě pauza tam nebyla, vyřadila jsem dokonce vše sladké, i ovoce a med a tělo na to vůbec nereaguje :) Ale pořád se utěšuju, že s běž.trén.plánem 4x týdně + sem tam cvičením se to musí časem poddat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 140 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
    Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...