pondelok 10. marca 2014

Beachvolejbal, MDŽ, kolobežka a Endomondo zdarma :)

Minulý týždeň mi utiekol ani neviem ako. Pomaličky sa zoznamujem s beachvolejbalom, mám za sebou 4
tréningy, naposledy v piatok. Ja a loptové hry sme nikdy neboli moc kamaráti, ale zatiaľ ma to baví a príde mi to určite veselejšie, než klasický volejbal, kde vás je 6. :) Keď ste na kurte dvaja, tak vieš, že za teba nikto neodohrá a musíš sa snažiť.

Behať som bola iba raz, v utorok. Chcela som ísť aj cez víkend, ale v sobotu sme vstávali neskoro a potom sme sa šli prejsť na náplavku na farmárske trhy. Bolo tak krásne počasie, že by to bol hriech sedieť doma. Od priateľa som dostala krásnu kyticu narcisov a hrnčeky na čaj a kávu a krásnu maľovanú misku. Nakúpili sme pár dobrotiek (jogurt, kefír, ovčí syr,..), poprvý krát som ochutnala ovčí jogurt. Keby to na ňom nebolo napísané, že je ovčí, tak by som to nepoznala, na chuti nebolo nič divné a nemyslím si, že je to tým, že na ovčie veci som zvyknutá. Takže oproti kozím výrobkom majú u mňa ovečky jasnú prednosť.


No a nedeľa bola pracovná. Míša menil na aute pneumatiky na letné, ja som sa ho snažila vygruntovať vysávačom a handrou, aby bolo na nastávajúcu sezónu krásne. :) No a navečer mi ešte vymenil na kolobežke dušu a dostala som ju požičanú, už jej chudinke muselo byť v garáži smutno!

Nelenila som a hneď dnes som na nej dotrajdala do práce. :) Sú to necelé 4km viac menej po rovinke a zabralo mi to okolo 20 minút. Nabudúce trošku lepšie vychytám oblečenie, celkom som sa spotila, čo v práci nie je úplne žiadúce. :D Workout zde.


No a nakoniec by som len rada upozornila na akciu s T-Mobile. :) Ak používate Endomondo a máte T-Mobile (alebo váš známy, kto endomondo nevyužíva), môžete od T-Mobile získať na rok Endomondo Premium! Kliknite na odkaz tu - Našim to nejlepší :)

4 komentáre:

  1. Ano, ano - tu akci s Endomondem jsem také využila!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Běžkyně! Ani nevíš, jak jsi mě potěšila s tou informací ohledně Endomonda. Pár dní předtím jsem si ji totiž stáhla a krátce na to realizovala svůj první opravdovější běh, vzala sebou i přítele. Zapla jsem appku a dala mobil do kapsičky a těšila jsem se, co tam bude, zda bude vůbec fungovat, tak jak jsem viděla u přátel na fb, i s vyznačením na mapě, kudy jsme běželi. No byla jsem nadšená i z podrobného grafu a hned jsme koukali na prémiovou verzi a ty den na to uveřejníš toto, přítel má t-mobile, takže supeer! No neskutečne mě překvapilo, že jsem dala v pohodě 5km na jeden zátah, to by mě nenapadlo v nejbláznivějšim snu :-D Hned jsem začala plánovat, že si dáme na konci léta WRP :-) Tak jsem si nastavila plán na 10 km a žádám tě o radu: hned první běh mi to nastavilo, že mám : ,, 22m:29s run at an easy pace with 6 short strides to get the pulse up. Will help your body getting used to running a higher weekly mileage." Co se myslí těmi šesti krátkými kroky? Předem dík moc a hodně příjemných běhů v tomto krásném počasí :-) Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Markét, to mám radosť. :) Držim na WRP palce! Predpokladám, že to myslia, že by si mala chviľku cupitať s vysokou intenzitou, ale krátke kroky aby si si zvýšila pulz. Nemáš tam k tomu aj ten obrázok?

      Odstrániť
  3. Ano, děkuju, jsi skvělá, to mi vůbec nedošlo, že když na to najedu myší, tak je to v tom obrázku pěkně rozplánované :-) To abych si to ale vytiskla a vzala s sebou :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...