štvrtok 7. júna 2012

Tréningy s Nike

Nie, že by som Nike chcela robiť nejakú reklamu, ale rada by som vám, pražským, odporučila tréningy. Nike ich organizuje ako prípravu na We Run Prague. Ja chodím utorky na tréningy, ktoré začínajú v predajni na příkopech o 18:00. Potom sú ešte tréningy vo štvrtok na Chodove a soboty rôzne po Prahe. Info je vždy na ich webových stránkach alebo na facebooku.

Na tých utorkových sa od predajne vybieha na letnú, kde je rozcvička. Po nej sa rozdelíme na skupiny podľa výkonu a zabehneme si pár km. :) Končí sa zase behom k predajni, kde čaká autíčko s vodou a malym občerstvením.
Okrem skúsených trénerov a skvelej party ľudí, je fajn, že na tréningoch je možné si požičať ich topánky. Vyskúšať si v nich beh, ako sa v nich cítite. Takže vám to môže pomôcť s výberom ak váhate. Po každom tréningu získate 20% zľavu na nákup bežeckého vybavenia. :) Ja som skúšala bežať v tých vpravo hore. Zatiaľ som sa nerozhodla, ale možno si ich časom kúpim. Mali by simulovať beh naboso.



A v neposlednej rade vznikla tradícia ísť po utorkovom behu do hospůdky kúsok od obchodu!

Bežkyňa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...