utorok 12. júna 2012

Čo všetko stretnete pri behu

Mať outlet Adidasu cestou zo školenia je za trest. Bola som iba nakuknúť a odišla som s novými šortkami. :) Nepodarilo sa mi nájsť väčší obrázok, tak aspoň takto. Hneď som ich bola otestovať. Behalo sa mi v nich dobre. Vnútri majú všité nohavičky zo sietoviny. Majú len jednu nevýhodu - nie je na nich vzadu také malé vrecúško. Mám ale v pláne si do výbavy kúpiť ešte waterbelt a na ňom je malá ľadvinka. Takže si môžem kľúče dať do nej.



Dala som si znova dve kolieska okolo Kuchajdy. Fúkal silný protivietor a vyzeralo to na búrku, ale zase tam bolo mnoho bežcov. A aha čo som stretla cestou. :) Malé labutienky!


Pozriem sa ešte, čo budem zajtra učiť a zaľahnem. Včera som zaspala už okolo desiatej a dnes si to asi zopakujem. Treba regenerovať.

Bežkyňa

5 komentárov:

  1. Já zas potkávám nutrii :) Zvířátka po cestě je moje nejmilejší zábava na běhu krom běhu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne doma na slovensku raz prebehla v lese cestu srna. :) Asi 2m odo mna. :D

      Odstrániť
  2. Jako já mám víc sportovního oblečení než toho normálního :D . Takže když vyrážíme večer ven, tak mi dá pořádnou práci vybrat oblečení, abych nenosila furt to samé. Holt, sportovní oblečení má svoje kouzlo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kopni do mě, ať už se konečně taky začnu hýbat!!

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...