sobota 16. júna 2012

Konečne je krásne

A ja dúfam, že takéto počasie už vydrží. :) Akurát som si so sebou na služobku nevzala žiadne otvorené topánky. Mám aspoň dôvod si nejaké kúpiť. Sandálky mám len jedny a druhé sa hodia vždy.
Počítam už dni do dovolenky. Za dva týždne ideme na týždeň na jachtu. Budeme sa plaviť po chorvátskom pobreží. Každý deň iné miesto na kúpanie, krásne more. Príjemní ľudia. A je to po rokoch naša prvá dovolenka s priateľom. :)
Vezmem aj foťák a pokúsim sa fotiť ešte viac než minulý rok.
To som bola na jachte prvý krát. Vyplávali sme zo Šibeniku. Plavili sme sa až po ostrov Brač a potom zase späť do prístavu. Od pondelka do piatku. Každý večer sme kotvili v inom meste. Najkrajší bol pre mňa Trogir. Krásne historické centrum. Ráno sme sa tam zastavili na trhoch, kde bola kopa ovocia.

Aj takto to vyzerá ráno po zobudení. :)
Tentokrát vyrazíme už v sobotu, ale z prístavu viac na severe. Neviem presne mesto. A je na nás, kam sa vydáme.

Pán so psom. Pes s ním chodil na ryby.
Po návrate zo služobky ma teda čaká zháňanie opaľovacích krémov a všetkých nutností. Čo sa týka kozmetiky, asi zase stavím na DMko. A vezmem 50tku a 30tku alebo 20tku. Minulý rok som si kúpila faktor 50 a po návrate z dovolenky som sa ešte chodila opaľovať na kúpalisko, aby mi kolegyne verili, že som bola pri mori. :D Bála som sa mazať sa menším a nakoniec som bola biela. Teraz už mám z behania celkom slušný základ. Tak 50tku použijem asi iba prvé dva, tri dni a potom prejdem na 20.

Nad Trogirom zrovna letel do Splitu slovenský špecíál!
Športovať budem plávaním. Každý deň aspoň pol hoďku. Plávanie je dobrý doplnkový šport k behu a výborne sa pri ňom spaľujú tuky.

Tak som sa pekne navnadila a už sa  moc teším. Študenti pomaly dopisujú test a mňa potešila informácia, že môj vlak stojí aj na zastávke kúsok odtiaľto. Nemusím cez celú Bratislavu na hlavnú stanicu. :) Rozhodla som sa ísť za našimi domov do zajtra. Pôvodne som myslela, že budeme končiť až poobede. Vyšlo to krásne a skončíme už na obed. Možno ešte niečo stvorím vo vlaku. Budem sa tam asi 3hodiny nudiť.