štvrtok 30. apríla 2015

Už ste počuli o Behej Lesy?

Mne o novom bežeckom seriáli povedala kamarátka Lucka, ktorá sa podieľa na organizovaní a
zároveň ma poprosila, či by som nemohla šíriť info aj ďalej. :) Som ešte plná behu NMR 2015 v prírode a tak ma ďalšia ponuka behov prírodou moc potešila a rada budem info zdieľať.

Hneď prvého behu 20.6. v Karlštejne sa však nemôžem zúčastniť, aj keď ho mám najbližšie z domu. Nemôžem napísať nanešťastie, to by nebola pravda. Ten deň budem mať úplne iné, milé, starosti. :) S drahým sme na tento dátum naplánovali našu svadbu. <3
Uvidíme, ako to dopadne s ostatnými, ale rada by som skúsila bežať aspoň jeden. Možno Valtice? Tam som vždy chcela.


Ale tento príspevok nie je o mne. Späť k veci. :)

Na čo sa môžete v novom bežeckom seriáli tešiť? Na 4 bežecké závody českými a moravskými lesmi! 80% trasy je vedených po mäkkom povrchu, môžete sa rozhodnúť, či pobežíte 10 km alebo 21 km, pripravené sú aj trasy pre najmenších - 500 m alebo 1 km. No a je na vás, či pobežíte sami alebo ako tím.

Prvý závod sa pobeží 20.6., beží sa okolo Karlštejnu a potom lomom Veľká Amerika, aaach. :) Bude to nádhera!


Druhý závod je naplánovaný na 25.7. a pobeží sa v okolí Lednicko-Valtického areálu.


Tretí závod série zostáva na Morave a závod sa beží 8.8. v Bílé. Tento beh ma zaujal, pretože začína tým, že vás najskôr lanovka vyvezie hore na zjazdovku a až odtiaľ sa začína počítať čas a začína závod! WOW! :) Trasa dokonca čiastočne vedie aj Slovenským územím. :) Hm.. Asi si robím tečku do kalendára.


A seriál končí v Jizerkách 5.9. behom po stopách Jizerské 50 a na tomto závode si odvážlivci môžu okrem spomínaných vzdialeností ubehnúť aj 50 km trasu!

Podrobnosti o závode nájdete na webe: http://www.behejlesy.cz
Štartovné začína na 400 kč, prípadne si môžete kúpiť celý seriál v cene 1600 kč. Nerozhoduje, ktorú vzdialenosť pobežíte.

FB seriálu: https://www.facebook.com/behejlesy

4 komentáre:

  1. Jee, bodku do kalendara si urob a vidime sa v Bile! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepočuli, díky za tip na fajn závody. Rozhodně se poohlédnu po tom, jestli se to pořád koná. Vypadá to totiž fakt suprově. ;-) A docela mě to vystihuje. Já byla dřív taky samá kabelka a celkově hodně jsem žila takový povrchní život. Party a tak. ;-) No ale pak se ve mně něco zlomilo a najednou sportuji, zajímám se o svoje okolí a celkově bych řekla, že žiju hodně život, který je založený na okolí, nikoliv na mě samé. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dlho som sa snažil prinútiť a presvedčiť hlavne svoju hlavu, aby som sa konečne vrhol do poctivého bežeckého tréningu. Zistil som však, že najlepším možným spôsobom, ako sa správne motivovať, je prihlásiť sa na preteky vopred s pevným dátumom. Ponúkol som to svojej dcére, takže súhlasila pod podmienkou, že za absolvovanie pretekov dostane maľovanie podľa čísel, a začali sme trénovať. Na jar nás čakajú preteky, tak som zvedavý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zatiaľ som o týchto pretekoch nikdy nepočula, ale určite sa pozriem, či podobný nie je v mojom okolí. Chodím behať každý deň do lesa, takže mám celkom natrénované. Nedávno som išla na dobročinný beh a pri cúvaní autom som narazila do vysokého obrubníka. Preto mi môj automechanik nainštaloval na moje auto parkovacieho asistenta tu, s ktorým sa mi toto už nemôže stať.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...