pondelok 25. augusta 2014

We Run Prague 2014 nanečisto

Musím ju chytiť a musím! :D
Od posledného príspevku som bola iba hrať jedenkrát beach. Kolobežku do práce a z práce nepočítam. V
piatok sme totiž boli u kamaráta na chate a v sobotu sme šli na svadbu kamarátovi. Bola to mini svadbička, len oni a svedkovia. Pán oddávajúci mal ale peknú reč aj priestory krásne. Najviac ma prekvapilo, že aj sprievodná hudba bola živá. :) Po obrade nevesta hádzala aj kyticu. V tej obrovskej konkurencii vdaviek chtivých som nemohla prehrať a kyticu som samozrejme chytila. :D Večer sme chceli ísť na Pankrác na oslavu narodenín kamaráta z beachu, ale nejako sme doma unavení zaspali a už nikam nešli. 

V nedeľu sme mali ísť na tréning na beach. Necítila som sa a tréning som zrušila. Vďaka tomu som sa neplánovane ocitla na tréningu na We Run Prague 2014. Bežali sme ešte s asi 20-timi nadšencami po trase sobotného závodu na skúšku. Pôvodne som si chcela ísť len tak pomaly zabehnúť 10km. Lenže oni to všetci tak rozbehli. :D


Moje tričko
Prvé kilometre sme držali tempo okolo 5:35 na km. Potom sme s Terkou trošku spomalili. Trasa je väčšinou príjemná. Jediný problém som mala na kockách. Beží sa od žltutých lázní smerom k Vyšehradu a potom po nábreží. Nezbieha sa na náplavku. Za mánesom, pred národným divadlom sa zbieha do podjazdu a vybehne sa spoza a ďalej smer rudolfínum. Tu sa zabieha do polovice Mánesovho mosta a zase späť.  Za Rudolfínom sa zbehne na náplavku, tu sú tie nepríjemné kocky. Nemám ich rada, jazdím tadiaľto aj na kolobke domov z práce. Po náplavke sa beží až za Nemocnicu na Františku, vybehne sa hore a zabehne sa do ulice Kozí. Tu to bude pri závode asi trošku nahňácané. Užšie uličky... Cez U milosrdných, U obecního dvora, Haštalskú a Rybnú sme sa domotkali k Prašnej bráne. Odtiaľ to už bolo jednoduché. Cez Příkopy do polky Václaváku a zase späť na Můstek. Tam sa zabočí do ulice 28. října, smer Národní až k Mostu legií. Ten sa beží opäť iba do polovice, otočka a doprava smer k mánesu. Za mánesom sa zbieha dole na náplavku závod končí. :)

Pred :)
Nakoniec sme to s Terkou ubehli pod hodinku. Rozhodla som sa, že sa na začiatku závodu budem držať vodiča na 55min a uvidím, ako dlho to zvládnem. :)

Po
Ak by ste si trasu chceli vyskúšať aj vy, mapku nájdete napr. u mňa na endomonde - https://www.endomondo.com/workouts/396812022/4788029

Dobieham do "cieľa" :)

2 komentáre:

  1. Pěkně, pěkně! Počkej v sobotu, ta atmosféra, to půjde pod 55 :o) A doufám, že se třeba i před startem / po cíli uvidíme! Ať to běží! Jo a PS: kostky jsou fakt pruda, hrozně to rozhodí tempo (aspoň mně), ale zase to budeme mít všichni stejně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc rada sa stretnem. :) Aj keď v tej záplave žltých tričiek, sa nájsť ,bude úspech. :) Nech ti to beží Baru! Po tak krásnom tréningu v horách!

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...