sobota 2. marca 2013

Veľká udalosť v mojom živote!

Nie, nie som tehotná a ani sa ešte nebudem vydávať, len vám niečo tajím už od minulého piatku. :) Stalo sa to nečakane a najskôr som chcela všetko okolo zariadiť a zistiť a tak.

Už je to dávnejšie, čo som premýšľala, že by som sa prihlásila na vysokú školu. Ani neviem ako mi tento nápad skrsol v hlave, ale objavil sa a ja som čakala na príležitosť. Síce som chcela ešte tak rok dva počkať, osud to však chcel inak!
Po strednej som to dva roky skúšala na VUT na odbore Elektronika a sdělovací technika na Fakulte elektrotechniky a komunikačných technológií. Dobrovoľne sa priznávam, že to nebolo to pravé orechové a štúdium som nedokončila. Ale aj dva roky vydržať je úspech nie? :D Takže je jasné, že do ničoho podobného by som už nešla. Výber školy samozrejme ovplyvnila moja terajšia práca. Pracujem v cestovnom ruchu a dvakrát sme boli s kolegami prednášať na Univerzite v Hradci Králové študentom odboru Management cestovního ruchu. Na univerzite sa mi vtedy veľmi páčilo, vyzerá to tam moderne a profesori s ktorými som prišla do kontaktu boli moc milí. :) Preto som ani moc inde nehľadala a UHK som brala ako prvý variant. Stále sa ale bavíme o nejakej nejasnej budúcnosti a o tomto som bola presvedčená až do toho osudného minulého piatku.

Pamätáte sa, že minulý piatok sme boli s bežcami na karaoke? Spomenula som školu pred J. a dopracovali sme sa k tomu, že aj ona chce ísť študovať a tiež do Hradce a tiež na management cestovného ruchu. :D Chvíľku ma prehovárala, nech ideme študovať spolu, že nám bude dvom veselšie a budeme si môcť pomáhať a pôjde nám to jednoduchšie. A má pravdu, bude nám lepšie dvom! Tak som to napísala O., čo si o tom myslí, schválil.. :) V sobotu som to zavolala našim, tiež majú radosť. Prihlášku bolo potreba podať do 28.2. (štvrtok). Hneď v pondelok som si zavolala na študijné oddelenie aby som zistila, čo všetko to pre mňa ako Slovenku, ktorá už má dva roky odštudované znamená. Ako som si myslela, dva roky mám štúdium ešte zdarma a tretí si budem musieť zaplatiť. No poviem vám, že ak zmáknem dva roky, tretí si s radosťou zacvakám! Oznámila som to v práci, škola je raz za 14dní v piatok a sobotu, tak budem potrebovať voľno a na konci každého semestru je týždňové sústredenie, takže to nepôjde bez vzájomnej dohody so zamestnávateľom. A ešte ten deň som si prihlášku podala.

Teraz mám pred sebou pár týždňov na prípravy na test všeobecných znalostí a na test z angličtiny. Doma už mám pár kníh z požadovanej literatúry a mám dohodnuté doučovanie z angličtiny. :) Držte mi palce aby som prijímačky úspešne spravila, sú v júni (červen) teda aby sme ich urobili OBE! Dnes som sa už na chvíľu ponorila do geografie.

K cvičeniu, behaniu mi teda ešte pribudne učenie. :D Tak čo vy na to? Nechodíte dokonca niekto tiež na túto školu? :)
Idem si upratať stôl v spálni, ktorý mi tam zapadal prachom a preniesť si ho do obývačky a vytvoriť si svoj študijný kútik!

10 komentárov:

  1. Budu ti moc držet palce, aby ti to vyšlo! :) Taky mám občas chuť jít ještě studovat...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc ti držím palce, aby ses na vysokou dostala!! Mně čekají letos přijímačky taky, tak snad je zvládnem všichni :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mě taky čekají přijímačky!!! :D :D Tak snad to zvládneme všechny, včetně tvojí kamarádky :o)

      Odstrániť
    2. Ja viem ja viem ja viem! Dame to a zdeni ty si bola tiez jedna z dovodov, ze som sa rozhybala. :)

      Odstrániť
  3. Já studuju v Hradci farmačku:-) Ale už budu končit, takže se tam nepotkáme :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, máš pěknej blog. Taky sem dřív blogovala ale pod jinou přezdívkou a na jiném blogu, pak mě to přestalo bavit,a le tedka se vracím na blogspot. Bohužel jsem ztratila všechny spřátelené holky a nemám si s kým povídat o hubnutí atd. Hledám proto někoho zhruba v mém věku s kým si občas virtuálně pokecám, sice začínám, takže blog není nic moc, ale to snad neva, tak pokud budeš mít čas jukni ke mě. Díky.

    Grey Sky na http://mylifeofgreysky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Budu držet palce, ale určitě to zvládneš. Ty když se do něčeho dáš, tak to děláš pořádně. Já jsem na druhém konci procesu, dopisuju diplomku a nemůžu se dočkat, až se zbavím školních povinností!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já studuju na UHK na peďáku :) Hradec je krásné město a mimochodem - parádně se tu běhá. Podél řeky vede krásná stezka stromy lemovaná, je to téměř romantika :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...