streda 6. marca 2013

Antigravity jóga v Bratislave - Ariwa Fit

Na mojom facebooku sa mi ozvala jedna čitateľka a mimo iné písala, že sa chystá na antigravity jógu v Bratislave. Poprosila som ju aby mi napísala krátku recenziu ak by jej nevadilo, že by som ju na blogu zverejnila. :) Navštívila štúdio Ariwa fit na Malokarpatskom námestí 10 v Bratislave - Lamači. A tu sú jej slová.


Ahoj, včerajšia antigravity joga bola úžasná. Zo začiatku som sa trocha bála zavesiť dole hlavou do siete, ale po prekonaní prvotného strachu to bolo super. Ponaťahovala som si komplet celé telo, hlavne moje skrátené šľachy pod kolenami. Ako bývala moderná gymnastka mám stále rozsah, ale už to nie je to, čo bývalo a skrátili sa mi hlavne šľachy a stuhol chrbát. Toto cvičenie bolo presne pre mňa. Posilňovanie a zábava zároveň. a tá možnosť, že "lietaš" vo vzduchu je skvelá. Určite navštívim opäť túto hodinu. Jedine, čo dostalo zabrať, že najviac a to poriadne, sú miesta, kde som bola zachytená do siete, konkrétne boky a oblasť triesiel. Ale ani toto ma neodrádza od ďalšej návštevy. Lektorka bola veľmi milá a úžasná. Pustila nám k tomu príjemnú hudbu a nás začiatočníčky sem tam poopravila, či počkala, kým sa do danej polohy dostaneme.  Toľko svalov, čo cítim teraz, som myslela, že ani nemám.  Po tejto joge som ešte dala hodinu behu, takže som sa úplne zničila. Pri joge som zistila, že mám celkom slabé ruky, takže som si hodila vo fitku ešte aj posilňovanie na ne. Dnes má síce bolí celý človek, ale vôbec mi to neprekáža. Mám rada takýto druh bolesti.
A na záver by som zhodnotila antigravity jogu ako novú dimenziu cvičenia, veľmi zábavnú, vhodnú na posilnenie celého tela, vrátane môjho krku a aj príjemne relaxačnú.
Monika
 Som veľmi rada, že sa antigravity joga začína šíriť medzi ľudí a že mi posielate info o tom ako sa vám páčilo. Ak máte podobnú skúsenosť a chcete sa o ňu podeliť, neváhajte a napíšte mi. :)

1 komentár:

  1. Antigravity je podľa mojej skúsenosti veľmi zábavné cvičenie, tiež sa mi páčilo. Ale k joge by som ho rozhodne nezaradila. Je tam zopár prvkov z jogových ásan, ale len na základe toho nazvať niečo jogou... no neviem. Ten názov je podľa mňa zavádzajúci. Ale inak strašná švanda :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...