streda 10. októbra 2012

400km vo vrecku

Včera sa mi samozrejme ráno nechcelo vstávať, aby som si ubehla 5km podľa asics plánu.. Je to hrozné, ako je ráno stále väčšia tma. V lete som nemala problém vstať o šiestej a teraz by som ešte po siedmej vyspávala. :)
Vzala som si teda bežecké veci so sebou a pred večerným volejbalom som si zašla do fitka kúsok od práce zabehať na pás. Podľa plánu som mala joggovať za 9:33min/km. Podarilo sa mi bežať pomalšie, než minule a ubehla som to za cca 7:43min/km a posledný kilometer som si dala rýchlejšie a to za cca 6:20min/km. Dnes mám mať totiž zase beh na rýchlosť, opäť 5km. Zabehnem si to na ovále, vôbec neviem, ako ma to bude baviť. lenže dnes je bežcov rýchlostný tréning a ja chcem ísť za ostatnými aby sme potom mohli zájsť na pivko.

Včera nás na volejbale bolo iba 7 a po tom behaní som už bola celkom unavená. Myslela som si, že ma dnes budú bolieť nohy a ony ma naopak bolia ruky. :D Ale som rada, že ma začal baviť.

No a včerajším behom som oslávila ubehnutých 400km! Už som skoro dobehla do Brna a späť. Ono ich teda bude asi trošku viac, ale 403km mám oficiálne napočítaných na Nike webe. :) Škoda, že to kvôli liekom nemôžem osláviť naozaj. :D


Posledné dni som sa začala viac venovať svojim vlasom a asi to má úspech. Už ma dvaja ľudia pochválili, že mám tie vlasy stále krajšie a krajšie. :)
Prestala som používať kondicionér a vlasy si češem až po tom, čo mi úplne uschnú. Ale to česanie je najväčší boj! Vždy mám pocit, že si pri ňom musím vytrhať aspoň polovicu hlavy. Tak som sa poradila so známymi na jednom internetovom fóre, kam už roky chodím a poradili mi kefu na vlasy Tangle teezer. Objednávala som z webu parfums.cz a vzala som si tú roztomilú s ovečkami. :D Má obal a dá sa nosiť so sebou v kabelke. Štetinky má trochu ohybnejšie, takže keď sa zasekne vo vlasoch, nevytrhne na silu vlas, ale trochu sa ohne. Zatiaľ som teda s kúpou spokojná.

No a na noc si vlasy zapletám do copu, aby sa čo najmenej zakudlili.

Akú starostlivoť venujete vlasom vy?

Bežkyňa

8 komentárov:

  1. Jaaaaaaj, hovoris mi z duse, vstavat rano o 5:30 abz som stihala trening, no ziadna vyhra, poriadna vyzva ale o to som spokojnejsia ked sa premozem a proste DAAAAAM TO, heh! :) Ta kefa je mila :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neprovokuj!!! Ale budem sa musieť prinútiť, lebo dávať peniaze za fitko kvôli pásu sa mi tiež furt nechce.
      Ale mám strašný problém s tým, kam mám ísť takto za tmy behať. :/

      Odstrániť
  2. Super, vidím že nejsem jedinej šílenec, co zaplétá vlasy na noc - to mě těší :D :D
    400km - z toho mám voči navrch hlavy :D :D Asi mi vypadnou z důlků :D Tak ti přeji mnoho sil do 800km, které jistě touhle dobou za rok budeš dááávno odběhnuté :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zzdeniko, ďakujem za prianie. Dúfam, že to tak bude. :)

      Odstrániť
  3. Já jsem si byla v pondělí zaběhat letos naposledy, na mě je už prostě zima, i kdybych byla nabalená jako cibula. A ráno, ráno by mě nikdo nevyhnal :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem si zrovna koupila permanentku kvůli běžeckému pásu - zatím a stále v dešti neběhám a vyhnu se tak výmluvám :) Tangle teezer mám také a nestěžuji si - naopak je to skvělý dárek pro každého (aspoň mi ho už přítel nebude potají krást :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. taky myslím, že je to nevědomost... taky gratuluji k 400 km, to je prostě super, paráda :) ty ovečeky jsou hrozně roztomilé... já tedy vlasům věnuji jen obvyklou péči, ale třeba zábaly a podobné, na to moc nejsem...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluju k uběhnutým kilomotrům. :) Na Tangle teezer nedám dopustit, ale já mám fialovo-žlutý :) Ten s těma ovečkama je k sežrání :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...