pondelok 29. septembra 2014

Bežím s AVL a Míša má svátek! :)

Áno, síce keď sa pozriete do českého kalendára, uvidíte tam iba Michala, ale podľa slovenského je tam aj Michaela. Dnes máme teda s mužom deň sviatočný. :)

Ale aj tak si nájdem chvíľku na minulo týždňové zhrnutie. Ubehla som dohromady 45km, trošku pod plán, ale v stredu som tu vôbec nebola, takže to tomu odpovedá. Celý týždeň som sa snažila dodržiavať tréningový plán podľa endomonda a budem v tom pokračovať. Jediná výnimka bola voľno v pon/str a pridanie tréningu v piatok, pretože v sobotu som bežala na Ladronke Bežím s AVL. Budúci týždeň by som už rada dodržala plán do puntíku. :)

A ako sa mi bežalo AVLko? Blbo.. Bohužiaľ moje bruško ešte stále trošku štrajkuje a už od druhého km sa mi nebežalo úplne komfortne a furt som premýšľala, či sa na to vykašlem a zabehnem na TOITOI-ku. Nakoniec som to vydržala, síce som si čas na 10km nezlepšila, ale stále to je môj tretí najlepší čas na 10km.


Na endomonde sa dá vyexportovať takáto pekná porovnávacia tabuľka. :) Baví ma na nej, a vôbec všeobecne, sledovať tepovú frekvenciu.

V nedeľu som si dala pomalý 13km beh, bolo nádherné počasie, dúfam, že nám ešte vydrží pár dní. :) A večer som sa dorazila na beachvolejbale.

Už po dobehu sa na FB začali objavovať príspevky o tom, že na berlínskom maratóne bežec Dennis Kimetto ubehol svetový rekord a to v čase 2:02:57! Wow, gratulujem! Som zvedavá, kam sa ešte podarí ľuďom posunúť svoje hranice. Ak by ste si chceli pozrieť závod zo záznamu, nájdete ho na webe ČT - http://www.ceskatelevize.cz/sport/atletika/287489-v-berline-se-znovu-psala-maratonska-historie-kimetto-zabehl-svetovy-rekord. Dole kliknite na odkaz záznam z Berlínskeho maratónu. 31. a 32. kilometer bežali v tempe 2:46, blázni! :)
Čech Jirka Homoláč mal čas 2:20:43 a dobehol na 27. mieste. Moc blahoželám! :)

Rada by som ešte pripomenula, že moja/naša súťaž na endomonde sa blíži do konca a máte poslednú príležitosť sa zapojiť, započitajú sa vám všetky behy tento mesiac, aj keď sa pridáte až teraz. :) Nájdeťe ju pod týmto odkazom - Súťaž s Bežkyňou. Zatiaľ vedie Iva s 272km a tesne na chrbát jej dýcha Igor. Teším sa, ako to celé dopadne! Kto to tento mesiac nestihol, nezúfajte, už som vytvorila challenge na ďalší mesiac! Prihlasovať sa už môžete tu - Súťaž s Bežkyňou - Október/Říjen 2014.

Na záver tu mám jednu vtipnú reklamu pre ľudí, čo majú večne výhovorky prečo nemôžu športovať. :) Vydarená a trefná, že?

Nemám čas behať...

5 komentárov:

  1. Krasne pocteni, ostatne jako vzdy!
    Mam jen mensi dotaz, pro zajimavost - co dostane (budouci) muz k svatku? A bude dort?

    Hezky den a mnoho nabehanych kilometru!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc skvělý všeříkající obrázek :)
    Jinak, až se vrátí přítel, tak se těším, že si párkrát vyběhnu ven, jen já... sama.. bez dětí :D Je to zvláštní, že to říkám já, jako příznivec spíše body-weight tréninku, ale fakt se na to těším... mp3 do uší a kliiidek... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dear Webmaster,

    We regret to inform you that an audit of citysports.com has uncovered backlinks on your website that have caused us to lo se search engine ranking and incur a penalty from Google.
    Our previous SEO management company created these backlinks in violation of Google’s Terms of Service, so we do not allege any wrongdoing on your part.
    We are hopeful that you would find it in your heart to assist us in removing the backlinks from your website at the following source:

    http://bezkyna.myjka.cz/2012/06/nakup-prvych-topanok-registracia-na.html


    We sincerely appreciate the full measure of your cooperation.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hi,

    I work for the company: citysports.com

    Our site has been penalized by Google because of a handful of back links
    pointing to our site (we have lost 80% of our traffic). I have opened a
    line of communication with their WebSpam team and am working to clear the
    penalty.


    HOW THIS AFFECTS YOU?

    We have isolated the back links causing our penalty which we need to have
    removed, there are some from your site and I need to get that link taken down asap.

    Heres the thing...

    In order to get out of the penalty they have asked me to submit to them all
    the paid or unnatural links which are currently pointing to our site and in
    the next 5 days I will be submitting to them this list and unfortunately
    your site is included.

    HOW TO AVOID NEGATIVE ACTION FROM GOOGLE

    If you can take the links down to: citysports.com then of course I will
    be able to leave your site off that list.

    I really don't want to be the cause of a penalty to you, nor report anyone
    else's website to Google hence I'm reaching out to you now, and if you can
    get that link taken down ASAP then of course I won't include your site when
    I report back to them!

    Where Exactly Are These Links Which Need Removing?

    Specifically the links on the following page which link back to us are
    located here:
    http://bezkyna.myjka.cz/2012/06/nakup-prvych-topanok-registracia-na.html


    I really hope you understand the position we find ourselves in, we truly
    appreciate your assistance in the past for including the link to us and
    would really appreciate it now if you can take the link down!

    If you want to chat this through please get in touch.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...