utorok 22. apríla 2014

Víkend za nami :)

V piatok večer sme nakoniec neplánovane (plánovane sme mali až v sobotu ráno) vyrazili na predĺžený víkend na chatičku do Josefova dolu. Piatok bol bez športu, ale mali sme naplánovanú turistiku na celý víkend, a ut.-št. som behala, takže oddych zaslúžený.


V sobotu bolo nádherne a vyrazili sme na vodopády Jedlová a odtiaľ kam sa nám bude chcieť a chcelo sa nám až na vrchol Jizery. :) Je to tam nádherné! Všade mini jazierka a mokrade alebo ako sa to nazýva. Na vrchole sme sa dokonca predierali aj snehom. Záznam nájdete na mojom endomonde - Túra na Jizeru. Ulovili sme aj dve kešky. Moc tam nefičal net a neuložila som si keše v okolí, tak viac sme neskúšali.


No nie je nádherná? :)
Večer sme potom príjemne unavení strávili doma. V nedeľu sme si naplánovali výlet do Liberce do zoo. Ale ešte ráno po zobudení ma na mobile čakala krásna správa! Najlepší kamarát sa stal ocinom a ja takou akože tetou!!! :))) Na svet prišla malá Emuška. S maminkou sú obe v poriadku a teším sa až pôjdem na návštevu. Možno už zajtra budú môcť z nemocnice domov. :) S dovolením aj jednu fotečku malej. :)

Takže nálada perfektná, zvieratká traste sa. :) V Liberci som zaspomínala na minuloročnú RunTour, ktorá sa bežala okolo zoo a najviac som sa samozrejme tešila do výbehu s kozičkami. :D No... To by som inak nebola ja. :) Kúpili sme si v automate granulky a pekne ich s Míšou kŕmili. Skoro jediní dospelí v ohrade, ale no a čo. :D

Večer sme mali v pláne návštevu kamarátov , čo majú chatičku tiež neďaleko. Opäť teda skôr oddychový deň.



V pondelok podľa počasia malo trošku spŕchnuť, ale až navečer, tak sme chceli zase vyraziť do kopcov. Ráno som samozrejme dostala pomlázkou na zadok, aby som neuschla. :) Prekvápko, pretože som ani netušila, že si Míša z Prahy nejakú pomlázku viezol. Bol desne tajný a vyšlo mu to. :)))) Z domu sme sa vytrepali až okolo dvanástej a bohužiaľ už po pár minútach nás pri Josefodolskej priehrade chytil dážď. Odlovili sme tam narýchlo jednu keš, čo nás potrápila už v zime, kedy sa schovávala pod snehom a utekali sme späť do dediny. Nebolo na čo čakať a tak sme poupratovali, zbalili veci a vyrazili do Prahy. Krátko sme sa zastavili u Míšovych rodičov a večer nás čakalo zapíjanie Emy vol. 1. :) Bude ešte druhé kolo, nezišli sa všetci.

Zelená beh, lila volejbal a fialová turistika.

No a dnes do práce, vôbec sa mi po tom víkende nechcelo. Večer sme mali v pláne ubehnúť 6km. Po práci začalo strašne liať, prietrž mračien a na beh to moc nevyzeralo. Nakoniec sme sa rozhodli vyraziť až okolo ôsmej a som rada, že sme šli, mám dobrý pocit. :)

Dobrú noc!

3 komentáre:

  1. To vypadá jako parádní víkend :-). Kozičky jsou v Liberecký ZOO snad to nejlepší! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, ty aj keškuješ? :) Mohla by som vedieť tvoj "nick"? :) K novej funkcii tetka gratulujem, prajem veľa zdravia a víkend úprimne závidím... Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prosím odpovězte mi na shred potřebuji to vedet co nejdriveee dekujiii

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...