štvrtok 10. apríla 2014

Porovnanie po cca roku

Opäť príspevok po dlhšej dobe. Od minulého štvrtka školím, školenie je až do zajtra a to som vždy mimo, kašlem na kamarátov a už vôbec nestíham písať blog. Ale dnes som konečne tu. :)

Pekne poporiadku. Začnem asi minulo týždňovou návštevou u výživovej poradkyne. Nechala som sa cca po roku odmerať na váhe tanita.

Porovnanie výsledkov:
apríl 2014 (marec 2013)

Váha: 65,2kg (59,1kg)
BMI: 22 (20)
Fat: 23,4% (24,9%)
Váha svalov: 47,4kg (42,1kg)
Estimated bone mass (kalcium a minerály v kostiach): 2,5 (2,3)
Viscerálny tuk: 1 (1)
Bazálny metabolizmus 1496kcal/Total Energy Exp: (2215kcal/day (uviedla som aktivitu cca 5x týždenne po 45-60min))
Metabolický vek: 18 (18)
Voda v tele: 56,9% (55,5%)

No... Na váhu mám viac, mysela som, že som pribrala a je to tak, ale príjemné je, že podľa váhy to sú svaly. o.O A v podstate mám tuku menej, než pred rokom. :) Takže celkom spokojnosť. V každom prípade budem chcieť ešte tuk trošku stlačiť dole.


Vo štvrtok som si pred polmaratónom zašla k Alenke na fyzioterapiu a zatejpovanie kolien. Pobolievali ma ešte z kolobežky. Večer sme si potom s Míšou zašli na korčule a dali si príjemných 12km. Ľavé koleno som trošku cítila, ale neriešila som. V piatok mal byť "oddychový". V sobotu som mala bežať polku a v nedeľu sme s Míšou plánovali beachvolejbalový turnaj pre začiatočníkov. Takže energiu som si chcela šetriť. Jediný plán bol ísť pomôcť kamarátom upratať do nového bytu. Kamarátka za pár dní rodí a samej by sa jej upratovalo zle. :) No a večer počas upratovania som si všimla, že ľavé koleno je väčšie než druhé a bolelo aj pri chôdzi. :/ Pred spaním som zjedla dva ibalginy, nohy som si podložila vankúšom a verila, že ráno bude všetko O.K. Bohužiaľ nebolo a nechcela som si nohy odrovnať na dlhšie. Okolo deviatej som sa rozhodla to vzdať. Na poslednú chvíľu si moje číslo vzala Peťa a odbehla polku v mojom mene za krásnych 2:07:11. Díky Peti, že aspoň číslo neprepadlo. :)
Došmajdala som teda aspoň na štart, predať Peti číslo a pozdraviť ostatných a popriať im veľa šťastia. :) Schovala som si aj pár slzičiek, ale však to nebol posledný polmaratón. Fandila som potom s Tomášom pri Karlovom moste a potom si ma Míša vyzdvihol a fandili sme ešte pri Národnom divadle.
Večer nás čakala spoločná večera po behu, takže sme doma ešte oddychovali, ja som piekla mrkvovú tortu na nedeľnú oslavu no a pri blbnutí okolo mi Míša nejako pohol nohou a v kolene mi zapraskalo. Videla som to najhoršie, pár minút som sa bála pohnúť a keď som sa odvážila, zistila som, že noha ma nebolí. Fuck! Na jednu stranu radosť, na druhú som bola naštvatá. Stať sa to o deň skôr, pobežím. :/ No nič..

Večera parádna, argentínska reštika na Melantrichovej a tečka večera v bare Maxim hneď vedľa. Teda gin s tonicom za 135,- nebol najlacnejší, ale tancovali tam fakt pekné namakané dievčatá. :) Ešte v nálade som doma o tretej nadránom dozdobovala tortu tvarohom. A podarila sa. :D

V nedeľu ešte čiastočne nahnevaná, som si vyrazila zabehať na Vyšehrad, koleno O.K., zvládla som 5km. A okamžite som si pripravila tréningový plán na polmaratón v Ústí. Bohužiaľ totiž nepobežím ani Karlovy Vary, pretože nebudem ten deň v ČR.

Pondelok sa rovnal prvému behu podľa tréningu. V utorok som si kúpila nové korčule po dlhom uvažovaní a hľadaní som sa rozhodla vymeniť svoje 15 rokov staré rollerblade s 72mm kolieskami za nový model s 84mm. Takže namiesto 5km behu sme vyrazili na korčule, ja radšej s bandážou kolena. Dobre sme urobili. Korčule totiž vydávali divný zvuk z ložísk, takže hneď v stredu som ich zaniesla na reklamáciu. :/ Hm.. Vraj si na toto ešte nikto nesťažoval. A pritom sme v obchode skúšali aj ďalšie a robili to všetky... Ja som zvyknutá na tichú jazdu a fakt ma to otravovalo... Uvidíme aká odpoveď príde, a neutiahnutými kolieskami to nebolo, to sme overili.
Včera som podľa plánu nemala žiadny beh a po mňam mňam hamburgeri v najlepšej hamburgrárni v Prahe - Nevinný bar Gecko sme vyrazili s kamarátmi na Laser Game. Hrala som to poprvýkrát v živote a je to luxusná záležitosť. Nabehala som sa a azapotila sa poriadne. :) Určite si to zopakujeme.

Zelená - beh, šedá - korčule

No a dnes ma čakal intervalový beh, ble. :) Ale zvládla som ho na 1-. V pondelok mám zase rehabku s kolienkom, ale vyzerá to už O.K. Verím, že tejpami to zase zrovnáme.
A teraz, brú noc. :)

1 komentár:

  1. moc pěkné pokroky, držím palečky at to vydrží :) intervalový běh je masakrální :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...