štvrtok 17. apríla 2014

Môj týždeň minulý a REKOLA.CZ!!!

Minulý piatok bol volejbalový, v sobotu som si bola zabehaťa cestou som na Náplavke stretla stánok s kolobežkami Kostka. :) Hneď som si vyskúšala nový model kolobežky Tour, môj favorit na novú kolobežku. Už sa nemôžem dočkať až bude moja. :))) Večer sme boli na úžasnej párty u kolegy. Majú veľký byt s terasami a bolo tam asi 60 ľudí. Taká nevinná súkromná akcia. :D Pani suseda bola aj celkom nahnevaná.

V nedeľu bol opäť volejbal. V pondelok som si dala voľno, bola som s kolenom u Alenky na fyzioterapii. Je to lepšie, ani mi to netejpovala, aj volejbal som zvládala a v podstate beh mi problémy vôbec nerobí. V utorok aj v stredu som si dala 7 kilometrové pomalé behy. Včera som dokonca konečne na náplavke pri behu stretla aj niekoho známeho. :)
Večer sme si vyrazili do kina na Captain America: Návrat prvního Avengera. Pokiaľ viete, čo od filmu očakávať, moc sa pobavíte. Mala som chuť na vodu, ale keď som videla, že len o pár Kč drahšie vyjde multák od Cappy, vzala som si ho. Omyl... Nechápem, prečo do toho pchajú cukor aj sladidlo. Preboha, to to nestačí trošku prisladiť? Veď to sladidlo tomu dáva úplne hnusnú pachuť. :( Nikdy viac.

No a dnes.. Dnes sa mal konať prvý nový tréning od Nike. :) Nemohla som chýbať! V práci som dnes bola sama, všetci kolegovia si užívajú predĺžený sviatočný víkend s predstihom. Takže mi to celkom utekalo. Na obed som nechcela odbiehať, aby linka nebola pol hodinu hluchá, tak som sa rozhodla, že vyskúšam objednávku cez server www.foodpanda.cz. Nevedela som sa rozhodnúť, čo si na obed dať a nakoniec som sa rozhodla pre môj obľúbený sushitime. Takže ostrokyslá polievka a maki s lososom a shitake. :) Zistila som, že fungujú aj na Slovensku. Premýšľam, že na najbližšiom školení v Bratislave ich vyskúšam aj tam. Máme školiacu miestnosť úplne mimo civilizácie a sú tam len dve reštaurácie a obe taký priemer, takže sa vďaka nim aspoň dobre napapkám.

No... Ale budú určite aj lepšie. :D Som tam pribehla na poslednú chvíľu. :)
Ale späť k tréningu. Nike tréning sa konal priamo na letnej v areáli TK Slávia. Poprvý krát sme mali k dispozícii šatňu aj sprchy. Čo sa týka úrovne, nie je to tam zrovna moderné a krásne, ale účel to plní. :) Zraz bol o 18:00, vybiehalo sa asi o 20min neskôr. Požičala som si nové botičky, free 5.0 v krásnej tyrkysovej farbe. Tréning prebiehal klasicky, iba odpadol výbeh na letnú. :) Ja som sa pridala k Michalovi na krátky beh spojený s hrami na rýchlosť a techniku. Po návrate nás čakalo občerstvenie a ako bonus vernostné kartičky! Moc ma potešili. :) Zatiaľ netuším aký bude darček, ale ak nazbierate 20 razítiek, čaká vás od nike odmena! Po novom budú tréningy v pondelky a štvrtky vždy na Letnej (okrem sviatkov). Sledujte Nike lokality - https://apps.facebook.com/nike_lokality

Fialová - beachvolejbal, zelená - beh


Rada by som ešte dala do pléna akciu, ktorá mi dnes prišla na mail a ktorej sa bohužiaľ nemôžem zúčastniť, lebo tu nebudem. Jedná sa o nočný pochod Midnight Walk 2014 organizovaný Domovom Sue Ryder. Pochod je dlhý asi 14km a vedie Prahou. Štartovné je 500 Kč, je to v podstate dar domovu a za darovanie sa môžete zúčastniť pochodu. :) Odkaz tu - http://www.sue-ryder.cz/MW2014.html

No a posledná vec, ktorú som si dnes naplánovala spomenúť je perfektný projekt!!! Už ste počuli o ReKola.cz? Nie?!? Kuknite im na web! Jedná sa o bikesharing na území mesta Prahy. Za ročný poplatok 1000 Kč máte k dispozícii bicykle rôzne po meste. Funguje to tak, že sa pozriete do aplikácie kde sa nachádza najbližší bicykel. Keď ste členom, vidíte aj kód k zámku a kolo si môžete požičať. Je zase na vás, kde ho odložíte. Opäť iba musíte cez webovky/aplikáciu zadať kde ste ho odložili a asi aj heslo k zámku (overím, keď budem členom). :) Mám v pláne sa registrovať, ale ešte čakám, či mi nevyjde možnosť si členstvo odpracovať! Budem rada ak link na ReKolo.cz nazdieľate, pretože podľa mňa je to úplne bombastická záležitosť a je potreba info šíriť do sveta! Takže bikesharingu ZDAR! Ak uvidíte niekde v meste rúžový bicykel, budete vedieť vo co go! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...