pondelok 29. apríla 2013

Recenzia: Banish Fat Boost Metabolism od Jillian :)


Ahojte! Asi sa zdá čudné, prečo píšem tak skoro, ale chcem sa podeliť s vami o recenziu na Banish Fat Boost Metabolism. Určite je tu takých recenzií veľa, ale aj ja chcem prispieť svojou troškou. Ja si napríklad rada čítam niektoré veci aj tisíc krát, nech som si istejšiaJ. Noha je už zdravá tak som si dokončila aj Ripped in 30 a skúsila nejaký ten iný program, kým začnem s  Body Revolution J


Tento program som odcvičila zatiaľ iba raz, druhý krát by som mala určite iné pocty a všetko, lebo už by som vedela do čoho idem :) Ja som to chcela ale zrecenzovať po úplne prvom odcvičení, nech dodám odvahu iným:P

Čo to vlastne je?
  Je to program od Jillian Michaels;D. Program obsahuje až 7 cyklov, každý ma 6 minút. Okrem klasických cvičení zamerané na kardio, posilovanie a brušné svaly sa tu objavujú prvky kick-boxu. V tomto DVD nie sú potrebné žiadne pomôcky, ani činky. Všetko, čo budete potrebovať je voda(veľa vody!), nejaká žinienka/podložka a výdrž!:) V tomto DVD je ale niekoľko zmien.

Prvá zmena je v čase cvičenia. Podľa pulsmetra tréning aj s rozcvičkou a záverečným strečingom trval 00:55:23, čiže skoro hodinku.  Spálila som 642 kcal ( 176cm, 69kg a 21 rôčkov:)
Ďalšia zmena (aspoň pre mňa) sú prvky kickboxu, nad ktorým som otrčala nos, ale nakoniec ma to veľmi bavilo. Bolo to také iné !:)
A po tretie, ak niekto nevládze cvičiť vkuse tak dlho (začiatočníci alebo menej skúsení bez kondičky), tento program si môže rozkúskovať ako len chcete J. Podľa toho, čo máte v pláne cvičiť a vášho tempa. Tým nechcem povedať, že ja som nejako super pokročilá alebo že som to zvládla bez zadýchania. Vôbec;) .


   Ako som už spomínala, je tu viac okruhov, cvičenie je rýchlejšie, srdiečku dá zabrať. Je to viac menej celé zamerané na kardio, kardio a kardio:). Nie také klasické, kde sa iba skáče a podobne. Je to trochu viac pestrejšie J
Najprv som sa tohto cvičenia bála, lebo je moc dlhé a nevedela som či to zvládnem, ale keďže som bola po oslave, kde som jedla ako báger, moje svedomie by ma nenechalo na pokoji :D Tak som do toho šla.
  Začalo to celkom v pohode, ale čím dlhšie to trvalo ( zlatá polhodinka) tým mi to odbíjalo pomalšie. Nevedela som, kedy bude koniec, kukla som na hodinky a tam bolo iba 30 minút!! Bože, zdalo sa mi to nekonečné-é-é! Tie minúty od 30tky išli tak pomaličky:/. Mala som si pozrieť video skôr pred cvičenim:)). Kukám na video a niečo mi hovorilo, že toto bude posledný okruh. Tak som do toho posledného vložila všetku energiu. Ale po jeho dokončení, na moje nemilé prekvapenie, Jillian prehlasila: „OK, last circuit!“ ...čože?!?!:D Moje nervyJ Musím sa priznať, že ten posledný som trochu odflákla, už som chcela ten koniec jednoducho:D A potom turururuuuuuuu – zaverečný strečingJ Jes!
Strečiing:)
Na  ten som sa tešila najviac hehe. Bola som rada, že sedím a vychutnávala som si pocit, že to mám konečne za sebou
J

   Ja mám niekedy najväčšiú radosť z cvičenia vtedy, keď vidím, že som skrz na skrz spotená. Mám to rada, pretože v tej chvíli príde ten spokojný pocit po odcvičeníJ. Máte to radi aj vy??:)

Aj keď som počas cvičenia strečkovala, nadávala a podobne, hodnotím toto DVD za vynikajúcu vec. Je to kvalitne strávená hodinka plná pohybu. A určite si ho odcvičím aspoň 1x do mesiaca a možno aj viacJ. Cvičenie je jednoducho super, aj keď je náročnejšie na kondičku, ale ten pocit šťastia po odcvičení stoja za to, vždy!!:)

Veci, ktoré sa mi páčili:
-          - Veľmi dobré kardio, srdiečko stále tancuje a vypotila som asi všetko, čo sa dalo.:)
-         -  Cviky nie sú náročné. Väčšina je už známa z iných programov.
-          - Možnosť odcvičiť všetky workouty alebo len niektoré

Veci, čo sa mi nepáčili:
-        -   Neni prestávka na vodu – tak som si ju urobila sama. Keď som už fakt nevládala, rýchlo som dala pauzu a napila som sa. A potom šup rýchlo pokračovať.
-          Okruhy nie sú nejak špeciálne časovo vymedzené.

 Ako som už hovorila, toto cvičenie veľmi odporúčam. Sama si ho chcem zaradiť medzi pravidelne cvičenie J. Skvelé kardio. Kvalitná hodinka !
Ako je to s vami? Už ste to skúsili? Páčilo sa? Alebo si tento hodinový workout už nikdy nezopakujete?:)

4 komentáre:

  1. O tomhle cvičení jsem slyšela, ale ještě jsem nezkoušela. Možná díky tvé recenzi vyzkouším, protože ráda cvičení měním. Akorát mě trochu děsí ta hodina. Každopádně nebudu se toho bát a až se vrátím do Čech určitě vyzkouším. :) PS. krásně napsaný text, ta slovenština se krásně čte. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Peti:) no je to narocnejsie, tá hodina nie je stranda ale ak si das na par sekund pauzu tak ta to nezabije:) Ja som si ju aspon na 10 sekund tiež dala popri vode:)

      Odstrániť
  2. Zatím jsem ho zkoušela je jednou, ale brzy se k němu vrátím, teď musím docvičit Ripped in 30, který už mi leze krkem :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj, chcela bysom sa ťa spýtať na tvoj názor. myslíš že keby som to cvičila každý druhý deň celý mesiac žeby som schudla? :P

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...