štvrtok 22. novembra 2012

Cuketové muffiny

Mne už z tých muffinov haraši, ale to vôbec nevadí, hlavne, že ich má kto jesť! :)

Po nedeľnom behu som dostala TAKÚ svalovicu do lýtok, že vôbec nechápem! Takže v pondelok som na behanie nemala, lenže mi bolo sprosté nič nerobiť, tak som si zacvičila po sto rokoch Cindy Crawford - Formuj své tělo. Kalórií spálených nula, nula nič a neznášam tie brušáky, ale cítila som to. Také fajn posilko, mám z toho pekný zadok. Dokonca ma to tak zničilo, že som odkväcla pri TV o 20:30. Ešte som sa zobudila na Polreicha (dívali ste sa?) a potom hajde do postele, pretože od utorka opäť školím. Včera sme mali z práce pravidelný volejbal a po volejbale hospodu. Dnes som ostala dlhšie v práci, pripravovala som si veci na školenie na zajtra. No a cestou domov som v obchode uvidela cuketu, buchtu som z nej už piekla, tak prečo nie muffiny! To viete, že internety sú toho plné.. Našla som si recept, ktorý sa mi pozdával najviac a upravila ho podla svojho vedomia a svedomia.


Cuketové muffiny

Suché suroviny

  • 100g hladkej múky
  • 100g celozrnnej múky
  • 1/2 balenia kypriaceho prášku
Mokré suroviny

  • 1 vajce
  • 150g trstinového cukru
  • 70g roztopeného masla
  • 150g najemno nastrúhanej cukety (ostrúhanej a vydlabanú od mäkkého vnútra)
  • 20g kakaa
  • hrozienka
  • nasekané orechy
Zmiešame zvlášť mokré a suché suroviny. Potom vysypeme suché do mokrých a jemne premiešame. Košíčky naplníme do cca 2/3 a pečieme na 180°C približne 20 minút.
Dávka je klasicky na 12 muffinov.
Sú výborné, len som ich trošku pripiekla. Stále sa snažím skamarátiť s mojou plynovou predpotopnou rúrou. :/ Ale ono to pôjde, ja si ju ochočím. :)

Bežkyňa

PS: Tak O. mi tie muffiny práve ospevuje na ICQ, takže sú asi fakt dobré. :)

1 komentár:

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...