nedeľa 4. novembra 2012

Ako som si v stredu zabehala

V stredu nám zrušili rýchlostný tréning a tak sme sa s Marcelom dohodli, že si pôjdeme zabehať z Brániku k Vyšehradu a späť. Pre neho to bol pomalý výklus, pre mňa celkom prekvapenie. Pôvodne tvrdil, že si zabehneme 7km a nakoniec z toho bolo 9km. :) Takúto vzdialenosť som takto rýchlo ešte nikdy nebežala a je to super vidieť, ako sa stále zlepšujem! Ešte trošku pridám a mám desiatku pod hodinu, časom ešte rýchlejšie. A od nike som dostala candy za to, že som bežala na Halloween. :D Som zvedavá, či niečo vymyslia aj napríklad na vianoce.

Neviem, či ste si všimli, že som aktualizovala plánované behy na budúci rok. V utorok som zaplatila štartovné na 15. Morgenpost Dresden Marathon, ktorý sa pobeží 20. októbra 2013. Mám pred sebou ešte 349 dní na tréning. Ďalej chcem ísť aspoň na 4 polmaratóny organizované Run Czech. A časom pridám behy Run Tour 2013, ale ešte ich nemajú na budúci rok vypísané.
S nostalgiou voči Brnu som sa včera prihlásila aj na marcový 6,4 kilometrový Běh Lužánkami. Ešte musím zaplatiť štartovné prevodom. Prvých sto prihlásených dostane tričko od Nike, tak snáď som to stihla. Aspoň využijem príležitosť a stretnem sa s kamarátkami. :)


Medzičasy na jednotlivé km
Za beh v deň Halloweenu
Dnes si dám zase večer iba stepper, aj včera som na ňom cvičila. V utorok školím klienta nový produkt a dnes som kvôli tomu sušila v práci a pripravovala si to. Neviem sa na to sústrediť, keď sú v práci kolegovia. Takže som si dnes ani nešla zabehať za svetla.
Vidíte, napadlo mi, že by som si mohla opäť odmerať svoj kľudový tep. Zaujímalo by ma, či sa mi už znížil. Mám totiž na stepperi problém dostať sa na nejaký poriadny tep a musím si do ruky brať činky.
Tak idem rovno na to a dám vedieť. :)

Bežkyňa

1 komentár:

  1. S tím stepperem to mám taky tak, bez činek se nevyhrabu na slušný tep... Ale příště se zkusím rozehřát poskoky a pak hned hépnu na stepper a pak už jen udržet tempo:-D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...