štvrtok, 27. septembra 2012

Neplánované nákupy

Bwahahaaaa. :D Doma ma už síce volajú shopaholik, ale to nevadí. O. s ocinom si, keď sme dorazili okolo druhej, otvorili Tatranský čaj a natiahli to až do rána, takže šli spať až boh vie kedy a predpokladali sme so sestrou, že budú vyspávať až do obeda.
Vyrazili sme teda na nákupy do mesta. Sestra pre rifle a ja len ako prívesok s tým, že mi možno niečo frnkne do nosa. To viete, že frnklo a nebolo toho málo.



U číňana som si za pár eur kúpila zelené tenisky iba za 5 EUR. Podobné som mala, ale už sa mi rozpadli. Iba také na behanie po von, do práce to asi nebude. :) Ďalej som už dlhšie zháňala ešte jednu lambadu na doma, takže tú mám tiež.

Potom sme z mesta zamierili do obchoďáku. V H&M som si kúpila čiernu obtiahnutú krátku sukňu a modrý roláčik. No a k sukni, hlavne kvôli močáku, na zimu potrebujem teplé pančuchy. Našla som ich v Deichmane. Termo pančušky, normálne majú zvnútra niečo ako flis. No a pri pokladni mi do očí padla kabelka od Halle Berry! Povedala som si asi pred pol rokom, že si už nekúpim inú, než koženú kabelku a táto stála iba 29,99 EUR! Musela byť moja. :) Čo na ňu hovoríte? Myslím si, že za koženú kabelku je to super cena.


Keby som chcela utrácať viac, tak si kúpim aj topánky. Majú tam nádherné kožené lodičky s 50% zľavou okolo 20 EUR, tak sa tam určite skočte pozrieť. Ale topánok mám mraky, tak som si ich odpustila.

No a ešte som k tomu vzala voňavku. Má ju sestra a krásne vonia, tak korenisto.


No a zajtra nám ocino vybral túru na Baníkov Tri kopy (2178m n. m.) v Západných tatrách. Už sa teším, vyzerá to nádherne. :)

Baníkov Tri kopy

Bežkyňa

15 komentárov:

  1. Ta taška je úúžasná. Kdyby ti bylo HáEmko, tak jjdu pro ni. A ty botky. Taky krásné takové roztomilé:-) Budou se k tobě jako k zrzečce hodit. Jsem ráda, že si užíváš...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý kecky, taková optimistická barvička :)A musím ti dát za pravdu, ty hory vypadáají úúúúžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaa...po tomhle článku jsem úplně zatoužila po nákupech :D Taky mě nazývaly shopaholička, ale poslední dobou na to nemám čas kvůli běhání, ale kabelku závidím :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nenájsť si čas na nákupy kvôli behaniu. To nejde. :D Aspoň bežecké oblečko. :)

      Odstrániť
  4. pekný výjazd :D super vecičky Ti frnkli do oka :) :) botičky sú super a aj krásna kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ty botky jsou dokonalé - muluji takovéhle kecky a zelenou též :-) - takže závidím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Adej, za tu cenu tam nemohli ostať.

      Odstrániť
  6. Já si vždycky hory představuju zahalené sněhem. Tahle "holé" nejsou nic moc, ale se sněhem to je pohádka a lahoda pro moje oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, ale v zime je to tam asi uzavreté. :)

      Odstrániť
  7. už fakt neumím číst, myslela jsem, že to je v Zapadlých Tatrách. AŤ vám vyjde na výlet počasí:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak ta kabelka je naprosto boží!!! Tu chci:-D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...