štvrtok 13. septembra 2012

Nový netbook?

Kvôli včerajšej večeri dlho do noci a trošičku aj kvôli pobolievajúcej okostici som dnešný beh vynechala. Asi už nebudem bežať viac než 2km až do nedele. Mala som výborný tatarák na francuzsky spôsob. :)

Dnes mám ale trochu iný "problém". Uvažujem už dlho nad kúpou iPadu. Premýšľala som, či je to pre mňa vôbec vhodná voľba. Potrebujem aby som ho mohla ľahko prenášať v kabelke, aby som na ňom mohla surfovať po nete a hlavne, aby som na ňom mohla písať články napríklad cestou z práce, v kaviarni a pod. Potom mi napadlo, že na to iPad asi nebude úplne najvhodnejší a začala som uvažovať o netbooku. Veľkým rozdielom je samozrejme aj cena, ktorá je u netbooku polovičná. Máte ho niektorá? Ja som si našla asi ako najvhodnejšieho kandidáta Asus Eee PC 1225B. Čo myslíte? Majú ho v čiernej, šedej, červenej a bielej farbe? Ktorú by ste si vybrali?
Máte prípadne iný tip alebo nápad? Dosť mi tým pomôžete sa rozhodnúť. :)

Bežkyňa


7 komentárov:

  1. já mám doma Acer One Happy Ballon Carnival Limited Edition :) a mám ho asi čtvrt roku a zatím šlape skvěle, ale ten tvůj vypadá taky dobře! já bych si vzala asi červenou nebo bílou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. EEčko má taťka a je s ním spokojenej. Další možností by mohl být tablet. Ten má mamka. Akorát že některé stránky se špatně načítají, ale to tak mají asi všechny. S

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asus mám (sic jiný) a jsem s ním moc spokojená:-) Přijde mi šikovnější než tablet... No a barva-u mě jasně vítězí červená:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V čem je tatarák na francouzský způsob jiný, než ten normální?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol horcicovejsi a asi bez kecupu. Doniesli mi ho uz zamiesany, iba navrchu bolo vajicko. Aj korenie bolo trochu ine. Nepodavaju k nemu topinky a cesnak, ale bagetky/chlieb.

      Odstrániť
  5. Jé já mám od včerejškataky novýho mazlika.Červeného Acera. jen s ním mám ještě menší problémy. ale ty se doufám co nejdřív vyřeší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já mám také červený netbook Acer už asi rok a zatím si nestěžuji. Sice mě občas omezuje paměť ale na cestování si to nemůžu vynachválit :-) S iPadem zkušenost bohužel nemám...

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...