sobota 22. septembra 2012

Zase ma trápi močák..

Ale snažím sa to brať s nadhľadom. Chytilo ma to vo štvrtok ráno a ja trubka som si myslela, že to bude O.K. Lenže nebolo, tak som si radšej odbehla z práce k doktorke ešte to dopoludnie. Dostala som antibiotika na týždeň (Macmiror) a potom zase na noc celé balenie Nitrofurantoinu, ktoré budem užívať cca dva mesiace. Hlavne chcem aby mi už konečne bolo dobre, nenechám to vyšumieť. Mám ísť po dobraní na testy a na urológiu a s doktorkou sme preberali možnosť autovakcíny. Takže to dotiahnem do konca a proste už budem zdravá. :) Posielajte mi pozitívnu energiu nech to ľahšie zvládnem! Po toľkých rokoch si už zaslúžim pokoj.
Takže momentálne nebehám. Budem cvičiť niečo jednoduché doma. Možno jóga a stepper. A s kolegami asi cez zimu budem chodievať raz týždenne hrať volejbal, dúfam, že ma hneď nevyhodia. :D Moc mi to nejde, ale verím, že odkedy som schudla, som pohyblivejšia a pôjde mi to lepšie. Niekde v kútiku seba som objavila dokonca aj tímového ducha a radosť z výhry. Minulý tréning sme vyhrali. :)

Pamätáte si ako som písala o netbooku? Objednala som si ho z czc.cz a v stredu mi prišiel, respektíve som si ho mohla vyzdvihnúť na pobočke na Muzeu. Ako som sa tešila tak som bola pekne sklamaná.. Bol strašne pomalý a nedali sa na ňom robiť ani základné veci. Takže som ho zase v piatok vrátila a objednala som si ten istý ale so silnejším procesorom a 4GB RAM. Nakoniec som sa rozhodla pre červený. :) A objednala som si k nemu modrý neoprénový obal. Inak čo sa týka veľkosti, som maximálne spokojná. V kabelke ho nebolo skoro vôbec cítiť. Na ten nový si ale počkám asi až do polovice októbra.
K objednávke som rovno pripojila aj 1TB disk aby som si mohla konečne preinštalovať Windows na svojom počítači. Mám ho už tri roky a bol chudáčik už strašne pomalý. Dnes dopoludnia som sa odhodlala, svojich 120GB dát zálohovala a počítač som preinštalovala. :) Všetko funguje a ja vám môžem konečne napísať príspevok.

Inak nemám nič nové a zaujímavé. Pripravujem článok do aktuálneho čísla nášho časopisu. Mimochodom ako sa vám páči? Čítate ho? :)

Bežkyňa

6 komentárov:

  1. Ahoj, já jsem si taky zažila s močákem. Dám ti radu, moje paní doktorka mi neustále na močák psala antibiotika, přešla jsem k jiné paní doktorce, která léči většinou homeopatiky a přírodními věcmi, ale když je to nutné, tak se také antibiotikům nevyhýbá... ALE, kup si v lékárně kapky lichořeřišnice, jestli mi nevěříš :) , tak si to nastuduj na internetu, prokonzultuj to s paní doktorkou. Tyto kapky mi pomohly od obrovského zánětu, za 2 dny. Vynachválit si je nemůžu dodnes !! Pořád si je kupuji. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky za tip, ale obávam sa, že nie je nič čo nepoznám. Lichořeřišnici mám a skúšala som ju. :) Skúsim ju znova, stále mám časť v skrinke s liekmi.

      Odstrániť
  2. močák je hrozný, co nejakyspešl čaj?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeji ti rychlé uzdravení! Já bohužel ten časopis nečtu - jsem antiFB girl.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale my nie sme iba na FB. Vdaka FB ziskavame prostriedky ale casopis je dostupny na www.chcibezet.cz ;)

      Odstrániť
  4. Ten močák nezávidím :-( - ať ti je brzo lépe... mne se zase od včera klube moudrák a bolí to jako čert :-/

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...