pondelok 24. septembra 2012

Môj facebook

Viem, že väčšina z vás nepoužíva twitter, tak som si včera založila aj svoju facebook stránku. :) Nájdete ma na adrese https://www.facebook.com/Bezkyna.
Ešte uvidím, čo presne budem na svoj FB písať, ale určite to budú nejaké čriepky z môjho života, ktoré sa sem nezmestia, fotky, zážitky. :) Odkazy na moje aktuálne články na blogu a aj v časopise. Verím, že sa vám bude páčiť. Samozrejme mi môžete na FB stenu písať odkazy a využiť ho aj na komunikáciu so mnou.
Bežkyňa

3 komentáre:

  1. parádní..hned se přidám..to já taky přemýšlím nad FB stránkou k blogu..ale spíš by tam šlo jen o fotografie..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jsem "lajkla" a těším se na příspěvky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...