utorok 5. júna 2012

Ako to začalo?

Na začiatku bola moj túžba - byť chudšia. Cvičila som doma podľa DVD, kúpila si stepper, počítala si kalórie a vyvážený príjem DDD. Kilá šli pomaly dole.
Niekto mi odporučil: "Skús beh."
Lákalo ma to, ale myslela som si, že ja a beh, to nejde dohromady. Odhodlala som sa až na služobke. Kolegyňa si občas šla vybehnúť. Ja som nemala kde cvičiť, pretože fitko v hoteli otvárali až po našom odchode a zatvárali ešte než sme prišli. K tomu krásne pláže Cote d'Azur. :) Vybehla som jeden večer s ňou. Nebolo to zlé. Aj keď som bežala ako slimák, vôbec mi to nevadilo. Strážila som si na sporttesteri správny tep a to mi stačilo. Ku koncu našej služobky som chodila behať každý večer. Kúpila som si aj držák na ruku na mobil. A začala používať Nike GPS. Čo ma motivovalo ešte viac. :)

Domov som sa vracala s tým, že je čas si zaobstarať poriadne bežecké topánky, že behanie pre mňa nebude zábavka na pár dní.
Pokračovanie neskôr. Povinnosti volajú.
Bežkyňa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...