sobota 30. júna 2012

Deň prvý - Marina Dalmacia, Sukošan

Cesta prebehla v poriadku. Šli sme cez Nemecko, Rakúsko a Slovinsko. Jediný problém som mala s mojimi nohami. Strašne mi opuchajú. Vyrazili sme včera večer a v marine sme boli okolo 10:00. Momentálne čakáme na pláži kým bude pripravená loď. Dávame si Karlovačko. :) Potom pôjdeme nakúpiť potraviny. A hurá nalodiť sa.

Mám krém 50tku, ale nejako mu nemôžem dôverovať. Pritom minulý rok to bolo O.K.
Pláž v marine Dalmacija

16:58
Prave sme sa vratili z nakupov. V t-mobile bola taka fronta, ze som si simku nestihla kupit a budem bez netu. Reporty vam zverejnim, ked bude prilezitost. :)

Loď už je pripravená a chystáme sa na nalodenie. Je tu veľa ľudí. Už aby sme boli na mori.

19:41
Vyplávali sme z mariny. Smer Mrljane, Barotul, na ostrove Pašman. Tam zakotvíme na noc. :)
Čo sa týka krému - dobré. Nie som spálená.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...