štvrtok 7. júna 2012

Aerojóga

Pred zhruba mesiacom som bola na víkendovom intenzívnom kurze akrobacie na závesných šálach. Normálny asi polročný kurz začína až na jeseň a chcela som si nájsť alternatívu. Ema z kurzu mi odporučila hodiny aerojógy. Je to u nás asi novinka. Aspoň ja som o nej nikdy predtým nepočula. V Prahe ju cvičia v Dome jógy na Anděli.
Minulý týždeň som bola na prvej hodine. A moc sa mi páčilo. :)



Cvičí sa v hamaku zavesenom zo stropu. Rôzne v ňom visíte a skvelo si uvoľníte chrbát. Hovorí sa tomu obrátene polohy. Vlastne cvičíte cviky z jógy ale ste dole hlavou zavesené v hamaku. Perfektne si dýchaním premasírujete všetky vnútorné orgány. A na konci hodiny v hamaku relaxujete ako v sieti.



Práve idem z tretej hodiny a vždy som mala inú cvičiteľku. Dnes sa volala Adéla a cvičilo sa mi s ňou najlepšie. Takže štvrtky sú už u mňa jasné. :)

Pre Brňačky sa začne cvičiť aj v Brne. Info bude na tomto webe koncom júna (června). Kámoška mi posielala odkaz - www.antigravitybrno.cz.

Bežkyňa

Fotky sú z webu Dům jógy a aerojoga.tv

3 komentáre:

  1. No tak to vypadá naprosto úžasně!!! Já mám jógu ráda a tohle by mě určitě hrozně bavilo :) Jen škoda, že u nás to asi nejspíš nebude :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa sa to časom rozšíri. :) alebo si kúpiť hamak a zavesiť si ho doma. Ja by som ho strasne chcela na chatu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ked uz, tak vIsiet. precvic si aj vybrane slova a zapamataj si, ze vidiet aj visiet sa vzdy pisu s makkym i.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...