piatok, 3. augusta 2012

Môj víkendový plán

Včerajšia aerojóga bola úplne úžasná! Nedokážem to ani tak úžasne popísať. Šla som tam s tým, že cvičí moja obľúbená Adéla. No a Adéla asi má voľno. Zastupovala ju pani Věrka. Hodina utekala ako voda. Celé cvičenie bolo v sieti. Kvôli tomu tam predsa chodím a tak to má byť. Nie ako u Veroniky v pondelok, kde robíme vždy to isté a v sieti skoro nevisíme. Krásne sme si pretiahli celé telo, darilo sa mi relatívne dobre všetko predýchavať. Všetky polohy som zvládla. Na konci pri relaxácii nám dala na brucho minerál, aby sme načerpali energiu. Ja som dostala ruženín. Proste to bolo moc príjemné. :) Škoda, že normálne precvičuje už 16:20 a to som v práci.
 Rozhodla som sa, že nebudem platiť za hodiny, čo mi nevyhovujú a na aerojógu v pondelok už chodiť nebudem. Radšej pondelok využijem na behanie v Divokej šárke.

Na žiadosť pridávam printscreen z pár mojich júnových behov a hore zase môžete vidieť celomesačný štatistiku. :) To už oproti júlu vyzerá omnoho lepšie.

S priateľom sme minule cestou v električke riešili, ako to budeme s behaním robiť v zime. Bude skoro tma, tam použijeme asi čelovku a budeme behať v osvetlených častiach mesta. No ale čo ak nasneží? To už je trochu nebezpečnejší terén. Pod snehom môže byť ľad a dolámete sa ani neviete ako. Takže nám asi zostane behať na páse. Ešte som na ňom nikdy nestála. Musím si to v posilňovni skúsiť.

Lenže čo mi vŕtalo hlavou. Čo moje Nike+ štatistiky? To by ma strašne mrzelo. A zistila som, že Nike+ dokáže merať aj keď behám na páse. :) Síce to absolútne nechápem, ako to môže fungovať, ale funguje to. Skúšala som to ráno, len tak v ruke a asi to meria podľa otrasov. Kamarát mi písal, že je to aj celkom presné. A myslím, že výsledný beh môžem prípadne upraviť podla prístroja.

Polmaratón sa blíži obrovskou rýchlosťou. Naplánovala som si preto na víkend môj prvý 15km beh. Budeme na chate, takže to pobežím cez okolité dediny a kúsok aj lesom. Mám v pláne bežať v mojich päťprstoch. V pondelok tu budem plakať, ako ma bolia lýtka, uvidíte. :D Lenže inak by to nešlo. Pridá sa ku mne aj O. Počítam, že sa časom oddelí, pretože každý bežíme inak rýchlo a ja sa hnať nechcem. Budem bežať podľa presne vypočítaného tepu. Nepodarilo sa mi prinútiť Nike aby mi ten obrázok vygeneroval aj s kilometrážou. Ale to, čo vidíte, je presne 15km po dosť nerovnom teréne. Mal by to byť dobrý tréning, už len z toho hľadiska, že polmaratón sa pobeží po rovine.

A nezabudnite mi zajtra ráno o 9:07 fandiť. Bežím Lívancový beh. Pobežím ho s kamarátkou, ktorá s behom začína, takže piánko, pomaličky. :)

Bežkyňa

13 komentárov:

  1. hodně štěstí na Livancový beh :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, teším sa hlavne na lívance. :D

      Odstrániť
  2. Pni, 15km, to je něco. Já běžela max cca 8 :D Na lívancovém běhu ti držím palce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za podporu. Verím, že tých 15km dám. A aj keby som na chvilku zastavila, nič sa nestane. Domov sa stejne musím nejako dostať. :D

      Odstrániť
  3. Tak já jsem díky tobě byla předevčírem už potřetí na antigravity joze a je to čimdál lepší. Víc mi to jde a ještě více mě to baví :) Nejradši bych to cvičila každý den, až na ty modřiny co se mi pořád dělají..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím sa do toho Brna niekedy na hodinu zastaviť. :)

      Odstrániť
  4. já jsem právě, že na kečupech, tatarkách a hořčicích, úplně závislá a k jídlu s nima dost přeháním, tak prostě si budu dávat méně, protože suché bych to taky sníst nemohla :/
    jinak děkuji ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús vymyslieť inú alternatívu. Premýšľala si nad paradajkovými pyré? Je to super náhrada na suché jedlo. Napríklad do kuskusu. :)

      Odstrániť
    2. Jo a tatarku si kupujem aspon light, keď už nič iné. Milujem párky a k tomu kečup zmiešany s tatarkou. Hodne si to ale odopieram. :)

      Odstrániť
  5. Já už chci taky běhat..těším se až budu na VŠ od září..najdu si tam nějaký hezký park a budu běhat každý den :) Máš krásný plán .)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som Sandra a venujem sa fitness a celkovo športu a zdravej strave viac ako 10 rokov.V prvom rade viem a vidím čo robí s mladými kočkami to keď zhodia z vyššej váhy a zrazu sú pekné,vyformovaná postava.Chcú vidieť na váhe nezmyselné čísla na svoju výšku a proporcie.A je to presne o tom,že kočka ktorá krásne schudla,má vypracovanú postavu chce pri výške 170cm zrazu vážiť 50kg,lebo si pozerá stránky o chudnutí,blogy,vypočítavajú si BMI,porovnávajú sa s profesionálnymi športovcami,s modelkami a pod.Nemyslím to vôbec v zlom.Ale ak mám byť úprimná,keď som si pozrela Tvoju výšku 172 cm a cieľ 55kg,prekvapilo ma to.Musíš už teraz vyzerať super,keďže športujes určite máš vyšportovanú postavu,si štíhla.Ja len niekedy keď si prechádzam rôzne blogy o zdravom stravovaní,športovaní tak mám často pocit,že tie dievčatá si tie váhy určujú stále nižšie a nižšie.Zhodím na 55kg,nestačí mi to a idem na 50kg atď.Ja Vám veľmi fandím a je super,že niečo robítw pre svoje zdravie,kondíciu a postavu,ale prosím Vás dávajte si obrovský pozor na veľmi tenký ľad medzi reálnym a skresleným vnímaním seba a svojej váhy,postavy.Len malá rada na záver : NIKDY SA S NIKÝM NEPOROVNÁVAJTE!!!!!!!!!!!Žiadna Zuzka z bodyrock,žiadne modelky z Victoria Secret,profesionálni športovci,kočka z iného blogu,ktorá má rovnakú výšku ako Vy ale váži o 5kg menej.Každá z Vás je jedinečná,krásna.Krásnou a šťastnou Vás neurobí veľkosť oblečenia 32-34,krásnou Vás robí Vaša osobnosť,pevné telo,zdravé zuby,pleť,vlasy,úsmev na tvári a ak si bez výčitiek dáte koláč od Vašej babičky alebo zmrzlinu s kámoškou,namiesto vyhovárania sa,že nemôžete lebo chudnete,aj keď už štíhle ste.Život je krátky na neustále kontrolovanie sa,rozmýšľanie nad tým či si dáte alebo nedáte nejakú maškrtu.Držím Vám palce v zdravom životnom štýle,len sa pozerajte na seba reálne.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jak ti dopadl závod? Těch 15km je docela pálka.. až budu zase v Brně, budu opět běhat a do léta bych chtěla těch 15km zvládat. Snad mi to půjde. Ty hodiny co ti nevyhovují si neplať, nestojí to za to! Pak tě to nebaví a chodíš tam s odporem. Kde budeš běhat na páse? Někde v posilovně?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Závod dobre. Nakoniec som si potom na chate dala ešte vcera 11km a dnes teda tych 15km zatial odkladam. Je horko a rano som si prispala. Uvidím, čo večer.
      Na pase urcite niekde v posilke.

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...