streda 30. júla 2014

Krásne prekvapenie

Asi nie je ani potreba viac dodať. :) V sobotu ma Míša pozval na "rande" parníkom do zoo na moje obľúbené mloky (v zoo otvorili velmlokárium :)) A cestou v parku pred trójskym zámočkom ma zatiahol na trávnik a kľakol si. Samozrejme som povedala áno! <3

Nejak mi z toho asi moc nemyslí a nemám písaciu. Ale aspoň fotečky a pár info z Girl's night run-u. Pridala som sa do skupiny k trenérovi Michalovi, bežali sme na Petřín. Vybehla som ho na jeden záťah, síce pomaly, ale vybehla. Prebehla dokonca aj spoločná rozcvička na priestranstve pred národným divadlom. Všetko sa fotilo a natáčalo, tak predpokladám, že z toho potom budú pekné materiály. :)


Po dobehu ste si mohli nechať urobiť účes, nalakovať nechty, namaľovať sa. Bolo to moc fajn, akurát, ako bolo veľa dievčat, stihla som sa nechať iba učesať. :/


A pri odchode sme dostali na pamiatku prívesok, to ma prekvapilo a potešilo. :)


Zajtra k nám prídu na návštevu rodičia, tak asi nebude čas na písanie, ale ja sa zase ozvem. :) Držte palce, nech je pekne a v sobotu zvládneme beach volejbalový turnaj na Pankráci.

4 komentáre:

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...