sobota 22. decembra 2012

Na Vianoce domov!

Už je to pekných pár dní, čo som ticho.. Kto sleduje môj FB, tak vie, že som bola chorá. Takže moje boľavé bruško vystriedal boľavý celý človek. Ešte minulý víkend sme boli v nedeľu s O. na nákupoch vo Fashion Aréne. O. chcel od Ježiška nejakú peknú mikinu, paradoxne sme ju zohnali až inde, ale inak si kúpil pár tričiek a ja som si kúpila kompresné podkolienky, "potítko" od Asics s kapsičkou na kľúče a v Tchibe vo Flóre (tam sme sa stavili cestou domov) som si kúpila nesmeky na behanie v zime. Dúfam, že ešte nasneží, aby som ich využila. :)
No a na behanie mi kvôli nákupom už nezostal čas..
Ráno som sa (v pondelok) zobudila asi o štvrtej na silnú bolesť hlavy, tak som nechcela vymýšľať a šla som si pre ibalgin. Po pár minútach mi prišlo divné, že mi je zima a napadlo ma, či to nebude teplota. No bola, teplomer ukazoval 38°C a bohužiaľ to pre ten deň nebola konečná. Doktorka ma poslala domov iba s kvapkami do nosa, žiadne ďalšie antibiotika. Večer som ležala s 39,2°C. Našťastie ostatné dni to už bolo len a len lepšie a teplota nižšia a nižšia až úplne zmizla. Zostala mi už iba rýmička a slabý kašel.
Takže bežecké oblečenie mám samozrejme nabalené aj na Slovensko a chcem si ísť ubehnúť aspoň 5km na štedrý deň. :) Možno od Nike+ dostanem aj nejakú odmenu ako na Haloween? :)
No a teraz už sedím vo vlaku do Žiliny s pánom Žabiakom, ktorého som dostala od O. a neplánovane testujem služby RegioJetu. Na hlavnom nádraží som bola celkom s predstihom tak som šla čakať do salóniku RegioJetu, kde som dostala k jízdenke kávu zdarma, bola moc dobrá. :) Nebola z automatu ako v autobuse.
Miesto som si rezervovala v internet café vagóne, myslela som si, že tu budú klasické sedadlá ako vo vlaku a ku každému stolík. No omyl, je to klasická kaviareň, takže normále stoličky ako keď idete na kafe. Trošku menej pohodlné na 5 hodinovú cestu, ale nič strašné.

....

Kvôli internetu vo vlaku sa mi umazal koniec a už sa presne nepamätám, čo som napísala, tak užívajte sviatky a ja sa ozvem. :)

Bežkyňa

5 komentárov:

  1. Hmm, tak v tom voze se stolečkama jsem nebyla..ale regio jetem jsem jela nedávno do prahy na koncert a spokojenost..kávička v autobuse, kávička ve vlaku a voda..(můj milovaný rajec)- to vše zdarma a navíc jsem si dala užasný tvarohový zákusek za pouhých 9 kč..rozhodně se nedivím, že je vlak vždy hned rezervovaný a vykoupený..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám v plánu si jít na Štědrý den zaběhat. Budou mě mít doma za blázna :D Ať ti je lépe a pěkné svátky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky na Štědrý den běhám a je to pohádka. Nedokážu si už bez toho Štědrý den představit.

      Odstrániť
  3. Nesmeky jsou výborný vynález. Přeju brzké uzdravení a krásné Vánoce!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pan Žabák se mi líbí! vám oběma přeji krásné svátky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...