streda 5. decembra 2012

Bez Mikuláša

Ach ja nešťastnáááá, mne dnes Mikuláš nič nedonesie! Jedine, že by v noci chodila chyžná so sladkosťami. :D

V stánku som si za svoj pobyt v Bratislave zohnala aj staré aj čerstvé číslo RUNu, takže mám čo čítať! :) A v aktuálnom čísle je článok, koľko by som mala ideálne vážiť, ak chcem behať dlhé trate. Vyšlo mi, že by som mala mať 51,6kg. Tak premýšľam, či to ešte skúsiť, alebo sa na to vykašlať. :)

Ženy majú na základ 152cm váhu 45,3kg. Za každých 2,5cm pripočítajte 2,3kg. Od tejto výslednej váhy odpočítajte ak chcete behať 10km 12% váhy, ak dlhšie trate tak 19%.
Podľa Milošovho plánu som dnes mala opäť bežať 45minút ale tentokrát v tempe 65-80% MTF. Výpočtom je to u mňa 154-176 tepov za minútu. Hodinky hovoria, že som bežala s priemerným tepom 171 a spálila som cca 490kcal. Celkom ma bolia nožičky.

 Dnes sa tu koná koncert Mira Žbirku, tak dúfam, že tam nebudú trieskať do polnoci, nemám ho zrovna v láske..

Bežkyňa

12 komentárov:

  1. Buď jsem špatně počítala, nebo nevím... ale na 10km bych měla mít o 20kg méně. Děsivý!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky jsem počítala a musím mít o 20kg méně, ale zas to chápu, moje kondička je teprve v základech :) Běžkyně, super článeeek!!! :)

      Odstrániť
    2. 178cm/81kg;
      Run jsem si dneska taky koupila, málem jsem na něj zapomněla!

      Odstrániť
  2. Mě to taky vyděsilo aje to podle mě dost blbost, kdyť nejde o váhu, ale o složení těla. Je jasné, že se budou více zatěžovat klouby při vyšší váze, a tím hůř trénovat/regenerovat, ale na druhou stranu, když bude člověk málo jíst, tak ho to víc bude vysilovat a hůř se bude trénovat i regenerovat. I já jsem narazila na Tvé starší jídeláky, a teda pokud jíš 1200kcal, tak se nedivím, že si stěžuješ na menší rychlost běhu.
    Já mám 171/66 a tohle je moje foto http://imageshack.us/photo/my-images/402/badassx.jpg/ podle tabulky bych tedy mela mit zaklad 62,8 kg, na desitku cca.54 a na vic 50kg? to bych vypadala jako kostra myslim, uz kdyz jsem mela pod 60 tak mi bylo nanic...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 1200kcal? :) jedalnicek som sem dala iba raz a urcite tam nebol prijem 1200kcal. To si ma s niekym pleties. :) teraz si uz kalorie nepocitam, ale jem vela, niekedy mam pocit, ze az moc. :D v podstate telu davam vzdy ked si pyta.

      Odstrániť
  3. jo ták promin, nevimla jsem si odectene aktivity...
    http://bezkyna.blogspot.cz/2012/06/moj-dnesny-jedalnicek.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz som pozerala tu fotku a huste. Ja mam 172cm a 55kg a vyzerame podobne. :)

      Odstrániť
    2. hhe, díky

      no tak já si myslím že jako vzhledově možná jo, ale objemy/míry budou někde jinde ;-), já mám hodně svalů-jsem ten typ co mu stačí vzít do ruky činku nebo udělat pár kliků a hned jsem jako rambo, ty máš takové "ladnější"svaly

      uvidím co se mnou udělá běhání, chci dát příští rok půlmaraton, teď přes zimu budu běhat jen tak bez ladu a skladu a na jaře chci naběhnout na nějaký plán, teď čekám až mi dorazí čip ke sportbandu, těším se až budu taky na nike+, pak si Tě přidám ;-)
      (jinak plánuji půlmaraton v Olomouci...pujdes tam take?)

      Odstrániť
    3. Nechces teda skusit behat podla Skorpila ako ja? :) JJ do Olmiku sa chystam tiez. :)

      Odstrániť
  4. eej já mám nový RUN a nemůžu to nikde najít o těch váhách!:) ale evidentně na tom taky budu muset zapracovat a hecnu to, protože občas cítím, že vleču víc, než je zdrávo hlavně na úsecích 10km a více:)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...