nedeľa 2. decembra 2012

Po pol roku v BTS

Do piatku som vôbec netušila, že v nedeľu budem sedieť v Bratislave.
Strojček ma od stredy pekne bolel, do toho nádcha ako čert, občas som strácala hlas.. No paráda. Ale už je to O.K. No a v piatok som sa okolo obeda dozvedela, že školenie v Bratislave pôjdem nakoniec školiť ja. Znamenalo to pre mňa celú sobotu prania a balenia. Tak sa mi nechcelo, že som do toho ešte upratala celý byt. :D
Vyrazili sme s kolegom pár minút po ôsmej, v BTS sme boli pred dvanástou a ešte sme stihli zastávku v McDonalds. :D Postavili sme tréningovú miestnosť ubytovali sa (na hoteli mi nefunguje chladnička, bomba! Dúfam, že ju opravia čo najskôr, jogurty mám na balkóne) a potom som šla na chvíľku do Polusu. Kúpila som si v H&M športovú podprsenku, vyzerá moc pekne, biela. Dala som si ostrokyslú polievku a sushi. No a teraz som si bola zabehať okolo Kuchajdy. Krásne mi do toho snežilo. :) Ubehla som 5km pod 30min, čo je pre mňa úspech a spálila som cca 370kcal.
Teraz čakám na kamaráta a pôjdeme na vianočné trhy.

Dúfam, že zajtrajšia skupina bude fajn, má mi prísť 9 ľudí, a že si kurz užijeme. Budem tu až do soboty.

Bežkyňa

4 komentáre:

  1. A co vlastně školíš??

    P.s.: Gratuluji k 5 pod 30 min :) Líbí se mi sledovat tvé pokroky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nah, aka zrada...ved ja byvam cca 3 minuty od Polusu!!! Mohla si sa ozvat, jaaaaaaaj, no nic tak nabuduce, alebo v Prahe :) Vsetko dobre, papa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...