sobota 8. decembra 2012

Zase o rok staršia

Pred týždňom som ešte netušila, že narodeniny budem oslavovať mimo domov so študentami píšúcimi test v Bratislave.. Ale našťastie sme všetko stihli a snáď sa dnes dostanem domov ešte v normálnu hodinu. Vlak mi ide každé dve hodiny. Len cesta ráno na školenie s kufrom bola zaujímavá. Nejazdí sem cez víkend MHD a ten chodník bo samý hrboľ, takže sa mi kufor niekoľkokrát otočil a zadrhol a neviem čo všetko. Bola som šťastná keď som zbadala školiace centrum. :)

Včera som nenapísala nič, pretože sme tu sedeli do siedmej a potom som si ešte šla zabehať a bola som totálne zničená. Strašne ma to školenie unavilo. Nechcela sa mi chytiť GPS, takže mám záznam bez mapy. :) Poviem vám, bola poriadna kosa! Nos som musela mať úplne červený, ale keď som sa zahriala, bolo to fajn. Na začiatku behu mi ešte volala starká a chcela mi popriať všetko dobré, divila sa prečo som taká zadýchaná. :D Tak mi k narodkám popriala aj nech sa mi dobre beží!
Dám vám len jednu radu, na behy v zime si nezabudnite vziať vreckovky a občas sa hodí aj balzám na pery. :D No a podľa plánu od Miloša som mala včera bežať v tepovke 50-75% čo mi vychádza 154-168 tepov za minútu. Držala som sa pod hornou hranicou.

Bežkyňa

9 komentárov:

  1. Vše nejlepší! já slavila včera:D e

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechno nejlepší k narozeninám :) Ať se ti stále dobře běhá :)) A v příštím roce hodně úspěchů v závodech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vše nejlepší!

    já jsem na pusu začala používat čistou vazelínu, přijde mi, že funguje líp než jelení lůj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vazelina ale nijako nevyzivuje. :) Iba vytvori film. Ja pouzivam nieco z avonu a potom mam mesickovou mast z DM a ta je uplne super. :) Napatlala som si ju do puzdra na čočky aby som ju mohla tahat so sebou. :D
      A ďakujem. :)

      Odstrániť
  4. Všechno nejlepší, úspěchy v práci a nespočet naběhaných kilometrů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno nejlepší k narozeninám! Ať tě běhání pořád tak baví a hlavně ať jsi zdravá! Měj se moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež sa pripájam a prajem všetko najlepšie, nech sa Ti darí aj v behaní :) :)
    a máš môj rešpekt za behy v zime! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...