utorok 4. decembra 2012

BĚHÁM TAK POMALU, PROTOŽE MI TO ŘEKL MILOŠ!

Áno. Behám tak pomaly, pretože mi to povedal Miloš! A ktorý? No predsa Škorpil. :)
Teda poslal mi to mailom, ale aj to sa počíta. Prihlásila som sa totiž pred pár týždňami do Women's challenge, ktorý organizuje RunCzech. Síce ma nevybrali medzi semifinalistky, ale Miloš nám prihláseným bude posielať vždy tréningový plán na dva týždne a podľa neho sa môžeme pripravovať na jarný Hervis 1/2 maratón Praha. Tu je odkaz na vypočítanie TF uvedený v emaile. A tu odkaz na 15min cvičenie.


No a dnes so teda vybehla podľa plánu, cítila som sa medzi ostatnými bežcami ako slimák a hovorila som si, že by sa mi aspoň hodilo to tričko, nech vedia že bežím tak pomaly naschvál. :D Mimochodom na polmaratóne v Ústí mal Miloš vlastné tričko a na ňom: "BĚHÁM TAK POMALU, PROTOŽE JSEM MILOŠ" :)
Priemerný tep som mala počas behu 143 a spálila som cca 420kcal.

Po behu som ešte stihla kávu s najlepšiou kamarátkou, ktorá teraz býva v BA a teraz už valím do postele. :) Dostala som roztomilý držiak na zubnú kefku! Už sa teším ako si ho doma prisajem nad umyvadlo. :D

Držiak na zubnú kefku

Bežkyňa

5 komentárov:

  1. Já běhám pomaličku sama od sebe a taky si připadám blbe, lidi na me blbě hledí a ostatní běžci mě vždy předběhnou..Ale pro mě je to účinnější protože alespoň vydržím běžet bez chůze skoro celou trasu..a o to mi jde..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, to je super, že vám bude posílat ty plány!!! Je vidět, že chce lidem s běháním pomoct :)
    Já se chtěla přihlásit na Hervis 1/2 maraton do Olomouce, ale ještě se na to necítím..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To tričko je super! nedá se někde koupit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Malo by sa dať časom, ale myslím, že ho ešte nepredávajú. :)

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...