pondelok 3. decembra 2012

Zimaaaaa! Brrr

Včerajšie vianočné trhy boli úplne super. Dala som si točenú klobásku v žemli a výborne varené vínko, ochutnala som aj ríbezľové devínske a to bola mňamka! Ale bola a je tu neskutočná ZIMA! Pofukoval studený vietor, takže sme to už pred desiatou zabalili. Aj tak som sa chcela poriadne vyspať, čo sa mi síce moc nepodarilo, stále som sa v noci budila, ale aspoň som ležala.
Školenie dnes prebehlo celkom fajn, skupina vyzerá dobre a verím, že budú šikovní a týždeň si užijeme v rámci možností.

Večer sa mi strašne nechcelo ísť behať, ale presvedčila som sa, dala som si opäť jedno balenie Agave #9 a ubehla som 7km okolo Kuchajdy. Tam sa behá super, len kým sa tam dostanem, mám cestou asi 3 semafóry... Pruda. Spálila som dohromady 500kcal. A na nike running webe som dosiahla 100 000 NikeFuel bodov. :) Videjko s blahoželaním tu. Som celkom unavená, takže idem zaparkovať do postele a nechám tomu voľný priebeh. :)


Bežkyňa

2 komentáre:

  1. pro mě je to teď čím dál horší se překecat k běhání v takové kose..:D ale občas ještě jdu..i když jsem to teď malinko vyměnila za plavání..Tak držím palce s běháním přes zimu..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky bych měla co nejdřív vyběhnout, jinak to letos už nestihnu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...