utorok 9. septembra 2014

Víkend za nami a Ústí predo mnou

Víkend sme s celou firmou strávili na Slovensku. Ako každý rok, aj tento sme organizovali volejbalový a petanqový turnaj pre našich klientov. Pojala som ho teda športovo a zabalila som si so sebou aj tenisky - nechcela som v súťaži zaostávať! :) Ubytovanie sme mali v areáli Kaskády hned vedľa vodnej nádrže Kráľová, popri ktorej viedla cyklotrasa, kde sa dalo behať. Mimochodom neďaleko viedla trasa Od Tatier k Dunaju!

Vybehla som hneď v piatok večer a dokonca sa mi podarilo nalákať aj kolegov. :) Nakoniec nás bežalo myslím šesť a siedmy nás sprevádzal na korčuliach. Dali sme si fajn 7 kilometrov.

V sobotu ma zase vytiahli oni hneď po raňajkách a dali sme si v kľude 5km. Ono to ani viac nešlo po prehýrenej noci a štyroch hodinách spánku. :D Cez deň som potom hrala petanque a trošku volejbal. No a v nedeľu už iba volejbal.


V pondelok som mala dopoludnia voľno a rozhodla som sa ísť bežať hneď po prebudení. No... Myslela som, že to bude lepšie. Boleli ma síce nohy z nedeľe, hlavne stehná, ale nemyslela som si, že ledva ubehnem 5km a ešte tak pomaly. Šla som totiž behať nalačno a telo teda nemohlo brať energiu z cukrov. Bavila som sa potom s kamarátkou a ono to občas nie je na škodu si takto vybehnúť. Ale asi si to nebudem dávať moc často! Bolo to doslova utrpenie, na Vyšehrad som to nebola schopná vybehnúť a musela som prejsť do kroku.
Ako bonus ma potom ešte cestou domov skoro zrazilo auto, ktoré si to popred mňa prefrčalo na červenú. Blbec!

Náš tím! :) Hertz!
Po sčítaní kilometrov som teda zatiaľ v súťaži šiesta a rozhodne nebudem útočiť na prvé priečky! Na prvom mieste je zatiaľ Iva s nádhernými 89 kilometrami a Igor jej pomaličky dýcha na chrbát! :) Pridali ste sa už aj vy? Súťaž s Bežkyňou!

WeeeeEEEeee! :D Ale nahrala som! :D
Dnes večer si pôjdeme zabehať s Míšou, uvidím koľko dáme. :) A večer sa už tešíme na Apple konferenciu a na nový iPhone! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...