piatok 26. septembra 2014

Behanie na jeseň/Běhaní na podzim - Čo na seba

Neexistuje zlé počasie, existuje iba zle oblečený bežec! :)

Všeobecne sa o oblečení na behanie hovorí, že by sme sa mali obliecť tak, akokeby von bolo o cca 10°C viac. Snažím sa týmto riadiť a zatiaľ sa mi to vypláca. :) Ak mi je náhodou zima, väčšinou sa do kilometra dostatočne zahrejem.

Tričko s dlhým rukávom
Aktuálne vybieham v 3/4 legínach a tričku s dlhým rukávom.
Pokiaľ je pochmúrne a hrozí dážď, alebo fúka studený vietor, beriem si k tomu aj bundičku.
Mám dve, tenučkú bielu a potom čiernu, ktorú neprefúkne, do väčšieho chladu.

Nie, že by som chcela robiť reklamu, ale môžete si všimnúť, že všetko mám z Tchiba. :D Veci som si kupovala ešte v roku 2012, keď som behať začala a teraz v podstate dokupujem nové veci iba vtedy, ak sa mi staré rozpadnú a to Tchibo zatial celkom drží. :)

Komu nevadí behať v daždi, oceníte ešte k tomu všetkému šilt/šiltovku aby vám nepršalo do očí a dážď nestekal po tvári. Ja osobne to neznášam a v Ústí som za šiltovku v tom lejaku bola veľmi vďačná. :)

3/4 legíny
Plus, pre náchylnejších, odporúčam čelenku a šatku na krk. Ja používam rúru z úpletovej látky, z nej si umotám aj čelenku aj nákrčník. :)

Vetruvzdorná bundička

Tenká bundička


4 komentáre:

  1. Ta černá bunda je boží! :-) já jám z Tchiba kalhoty a triko s dlouhým rukávem a taky jsem spokojená, peru furt dokola, dávám do sušky a furt jsou ty věci jako nový.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já taky moc ráda běhám. Nějakou dobu jsem běhala stále stejné trasy a už to začínala být nuda. Náhodou jsem narazila na na stránku www.sportcentral.cz a našla jsem tam super trasy a ještě kamarády co se ke mně přidali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite súhlasím, že kvalitné oblečenie je pri behaní v takomto počasí zásadné. Behanie na jar mi toľko nevadí, ale behanie na jeseň av zime naozaj rada nemám. Je ale pravda, že túto zimu som párkrát behať bola. Zistila som ale jednu nepríjemnú vec. V zime sa mi strašne rýchlo vybíjala batéria v mojom fitness náramku, ktorý na behanie nosím. Nakoniec už mi skoro nič nevydržal ani doma, tak som si namiesto neho kúpila novší náramok - www.mibandshop.sk/xiaomi-mi-band-6/ Ten, čo som mala som predsa mala už vyše dvoch rokov, takže už na odpočinok mal právo.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...