nedeľa 21. septembra 2014

O minulom týždni

... môžem povedať, že bol naozaj behací. :) Po pondelkovom neúspechu v nike botičkách som v utorok ubehla 7km a večer sme s Míšou vyrazili na našu prvú lekciu swingu. Prihlásili sme sa totiž do tanečnej. :)

Na stredu som bola dohodnutá s Alinou a ubehli sme si krásnych 16km popri Vltave smer Zbraslav a späť. Trošku som sa toho obávala, ale s Alinou som držala morál, zatla zuby a bežala. Byť sama, tak asi idem pomalšie a kratšie. Preto verejná vďaka, že ma občas hecneš a môžem sa k tebe pridať. :P

Vo štvrtok som ešte chcela vybehnúť a v piatok si dať pauzu, mala som ale voľný večer, Míša bol
preč a tak som nakoniec zostala doma a dobrovoľne upratovala. Už sa mi patrilo. :D A nožičky to ocenili určite tiež. 

Piatok bol bez behu plánovane. Čakala ma totiž veľká úloha a to stráženie mimina. :) Rodičia si vyrazili na krátku večeru a teta Míša robila "chůvu". Obe sme to s troškou slzičiek v zdraví prežili. Podľa kamarátky na fotke vyzerám unavenejšie, než po polmaratóne, ale to určite nie je vôbec pravda. :P


Víkendový výlet do Jizeriek sme bohužiaľ zrušili, o to viac času som mala na behanie. Včera teda 11km a dnes som k tomu pridala ďalších 10 v tandeme s Luckou. Suma sumárum 47,5km tento týždeň. :)

Nesmiem ešte zabudnúť aj na Žofiu, na nej som tento týždeň ukopala iba 13km. Podobný trend by som rada udržala aj naďalej. Po tom, čo som uvidela fotky z Ústí, tak som sa zhrozila a nabraté kilečká musia ísť zase dole. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...