utorok 17. júna 2014

Pondelný Nike tréning

Včera na Nike tréningu som chvíľu váhala, do ktorej skupiny sa pridať. Po minulom týždni som bola celkom unavená, ale nechcelo sa mi ísť na začiatočnícky. Bára sľubovala nejaké posilňovanie, ble. :) Rozhodla som sa teda pridať k Helči na rovnakú trasu ako minulý týždeň, cez Stromovku do Tróje a späť. Bála som sa ako obvykle tempa, ale nakoniec všetko dobre dopadlo a mám zo seba radosť. :) Keby som na konci nebola už trochu K.O. a nešla kopec pomaly, dala by som si po dlhej dobe 10km pod hodinu.

Najlepšie na tom však je to, že som sa popri tomto tempe dokázala rozprávať. Keď si spomeniem, ako som naposledy bežala s Marcelom pred necelým rokom 10km na osobák a skoro som pri tom umrela... :) No..

Spoločná foto. :) 
Záznam z Endomonda nájdete tu - http://www.endomondo.com/workouts/358371184/4788029
Výsledok bol 11km za čas 1:06:38. :) Akurát som kvôli tomu nestihla kino, ale to nám s Míšou neutečie a pôjdeme inokedy. Večer sme nakoniec zakončili vychádzkou k orloju a ja som si dala ako malú odmenu zmrzlinu v Angelato. Jahodovú. :)

Ráno mi spravila radosť taká malá drobnosť. Kukla som sa na rekola, či už sú v provoze kolobežky z nedele a našla som "moju" kolobežku Myjku na "mojej" ulici Štefánikova! :D Asi náhoda, ale perfektná! :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...