štvrtok 26. júna 2014

Virózka

V sobotu sme nemali nič veľkého na práci, iba večer ma čakal beh RACE THE SUN. Skupiny bežcov bežali z rôznych miest po Prahe na Letnú. Zhodou okolností jedna skupinka vybiehala kúsok od domu zo sídla USB Media. Rozcvička prebiehala na streche odkiaľ bol nádherný výhľad na celú Prahu. :)
Nakoniec sme sa po spoločnej dohode rozhodli bežať na Petřín a cez Pražský hrad a Letohrádek sa dostať na Letnú do Nike priestorov. Keďže sme stretli na Petříne všetky ďaľšie skupiny, evidentne sme ten nápad nedostali len my. :D

Celá trasa nám vydala na 7km. Najviac som sa bála kopca na Petřín, ale som nadšená sama zo seba.RACE THE SUN.
:) Už je to dlho, čo som tento kopec vybehla na jeden záťah. Síce pomaly, ale bežala som celú cestu hore! Premýšľala som, čím to je, keď už nebehám denne, ale iba pár krát do týždňa a jediné rozumné vysvetlenie je Žofia (kolobežka). :) Aj časy na km sa mi zlepšujú a v podstate bez väčších problémov sa mi darí držať si čas na km pod 6 minút. Mám radosť. :) Tu je záznam z behu -
Na Letnej už na nás čakalo pripravené posedenie, moc krásne vyzdobené stoly, gril, možnosť opekať si špekáčiky a tak. :) A kto chcel, mohol si ešte na mieste zasúťažiť o tenisky alebo štartovné na We Run Prague 2014. Zdržali sme sa až do neskorej noci. Nedeľné vstávanie bolo ťažké. :D
No a k večeru už mi nebolo vôbec dobre. Neviem, či to bolo tým behom a sedením von, ale niečo ma skolilo. Takže som zostala až do včera doma pod perinou. S neurčitými príznakmi, ale celkom K.O. Dnes som sa už rozhodla ísť do práce a tu som zistila, že podobne je na tom ešte pár kolegov. No v každom prípade si dám tento týždeň bez aktivít, aj Žofiu som nechala doma k mojej neradosti. :/ Padol aj víkend s bežcami na kolech.

Než sa stoly zaplnili bežcami. :)
Hlavne nech som čo najskôr v pohode a môžem behať a hýbať sa znova. Aspoň jedno malé pozitívum je, že už som dočítala štvrtý diel Hraničářova učně. :)

1 komentár:

  1. Ahoj, chcem ti povedať, že si ma inšpirovala k behu - ešte minulý rok na jar. Dietko sa mi narodilo, a bolo treba si začať čistiť hlavu. Takže vďaka. Idem na polmaratón tento rok v októbri. Vidím, že máš cieľ dať si maratón, bude to v KE alebo niekde inde? Ak v KE, tak to ti budem chcieť potriasť rukou. Fakt. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...