pondelok 16. júna 2014

Neboli sme poslední! :)

Všetky vecičky sú z našeho obchodíku www.atomretro.cz
V piatok som sa rozhodla si po školení, študenti mi už iba písali test, urobiť pol dňa voľno. Vyrazila som teda z práce na Žofii na obľúbenú sightseeing tour Prahou. Rada sa na kolobke vozím starým mestom a po náplavke a vôbec... :) Tentokrát som si musela ešte cestou nájsť obuvníka, ktorý mi na počkanie opraví podpatky na lodičkách, pretože večer bola ppppaaaaarty a ja som si ich nutne potrebovala obuť. :) A cesta ma zaviedla aj na druhú stranu vltavy, na anděla, kde som si vyzdvihla jednoduchú spodničku od http://www.uregule.cz. Vymyslela som si ísť cez Karlův most. Na moje prekvapenie mi člen dixie kapely zacinkal na pozdrav na svojej kolobke zaparkovanej vedľa neho. Nestihla som dosť skoro reagovať, ale určite nabudúce napravím a aj sa na chvilku zastavím, dixík ja môžem. :))) Za piatok mám teda v nohách cca 13km na kolobke.

Na večer som sa rozhodla ísť do retra a vybrakovala som náš "sklad" na www.atomretro.cz. :) Mám na sebe sukňu, triko a našu spodničku českej výroby. :) Párty organizovala kamarátka a kamarát z Nike tréningov a na naše prekvapenie sa z nej nakoniec vyklubala svadobná hostina! Takže blahoželám aj takto verejne novomanželom!!! :) Nech sa vám v živote moc darí a ste moc moc šťastní. :-* Ďakujeme za pozvanie a krásne prekvapenie. :) Vybrali ste nádherné miesto.

Na párty sme to ale nemohli moc prehnať, ehm, pretože druhý deň nás čakal beach volejbalový turnaj pre začiatočníkov na Pankráci. Minule sme skončili poslední.. Ale v týždni sme poctivo trénovali a tréning sa vyplatil! Tentokrát sme poslední neboli a moc sme si to užívali a bavilo ma to. :) Umiestnili sme sa na mieste 11.-12. zo 16-tich tímov. Radosť obrovská. :)

No a v nedeľu by som si konečne mala dať oddych, teda aspoň som sa tak cítila! Ale keď sme sa vymotali z postele a naraňajkovali sa namiesto obeda, nasadla som na kolobku a šla som pomôcť maľovať kolobežky pre www.rekola.cz. :D Výsledok môžete vidieť na fotkách. :) Stihla som namaľovať dve kolobky než som zase musela ísť. Jedna bude Myjka a jedna Žofia. :) Teším sa, až budú kolobežky v obehu! Bude to paráda, lepšie približovadlo, než bicykel.

Večer sme už totiž mali v pláne Laser Game. Takže nedeľa zase až tak oddychová nebola. Dali sme si tri hry, neskončila som síce prvá, ale ani posledná a pekne sme sa vyblbli. No a v pondelok zase na Nike tréning. Dnes aspoň nebude také teplo ako minulý týždeň.

1 komentár:

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...