piatok 13. júna 2014

Od Tatier k Dunaju...

Nespievajú siroty, ale bežia bežci. :) Tento rok cez víkend 16.-17.8. - http://www.odtatierkdunaju.sk

Minulý rok tento štafetový beh bežali kamaráti z Nike tréningov a rozhodli sa si zážitok zopakovať aj tento rok. A ja som sa definitívne rozhodla sa pridať. Dúfam, že to zvládnem a moc sa teším na beh Slovenskom. :)

Závod beží 12 členný tím a každý beží 3x cca 7-11km úsek. Včera som sa pozerala na minuloročné úseky a najviac sa mi pozdáva bežať bežca č. 5 alebo č. 10. V PDF-ku nájdete rozpis tu - Rozpis úsekov v roku 2013. Uvidíme, čo mi nakoniec zostane. :)

Tento týždeň mám za sebou zatiaľ okolo 40km na kolobežke, necelých 10km behu a asi 3 a pol hodiny beachu. Musím vám povedať, že som celkom K.O. a zajtra nás s Míšou čaká ešte začiatočnícky beachvolejbalový turnaj. Naposledy sme skončili poslední. :D Dúfam, že zajtra vyhráme aspoň viac ako jeden set. Ale tak nejako sa to naučiť musím. :))))

Žltá - kolobka, zelená - beh, fialova - beach a šedá - korčule.
V nedeľu nás večer čaká ešte s kamarátmi laser game. Predtým by som sa rada zastavila na ďalšiom workshope rekola.cz, na ktorom plánujú m aľovanie kolobežiek do provozu. Nakoľko som za kolobežky trošku lobovala, rada sa zapojím. Ak by ste sa chceli pridať, udalosť na FB je zde - Servisní a barvící workshop vol. V 2014.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...