štvrtok 11. októbra 2012

Rekord na 5km prekonaný!

Včera som nakoniec na rýchlostný tréning nešla, musela som si večer chystať materiály na školenie, čo budem školiť jedného nášho klienta.
Čertík v hlave mi našepkával, aby som nešla behať, strašne sa mi totiž nechcelo. Bola som nejaká lenivá. Ale nenechala som sa zlomiť a doma som sa navliekla do bežeckého a vyrazila na svoju obvyklú trasu. Podľa plánu som mala bežať Fast run (v rýchlosti cca 7:00), ale bežalo sa mi nejako podozrivo dobre. Snažila som sa pracovať s členkami a využívať ich prácu pri odraze. Terén je celkom členitý a prvý kilometer je do mierneho kopca, potom je trošku prudkejší kopček dole a potom sa beží k rybníku skoro po rovine, žiadny strmák. Okolo rybníka je to rovinka a zase späť. Tu už som cítila, že ochabujem a prestávam vládať. Ale bežala som. Najviac som sa bála výbehu toho hnusného kopčeka, ktorým som sa vracala. No hore mi bolo pekne zle, na chvíľku som spomalila. Lenže som pred sebou videla iného bežca a hovorila som si, že to predsa pred cieľom nevzdám. Takže som zase pridala. Kilometer pred dobehnutím mi prišlo trošku šoufl, po chvíľke sa to spravilo. Prebeh okolo zámočku, cez koľaje, okolo školy - tu mi už mobil hlásil, že sa blížim do cieľa - a tradá 5km v kapse za 29:19. :) Ak mi to takto pôjde aj v nedeľu, budem šťastná.

Po dlhej dobe ma dokonca boleli nohy a musela som si ich namazať regeneračnou masťou. :D Dnes a zajtra mám mať pauzu.


Bežkyňa

8 komentárov:

  1. WOW to je skvělá zpráva... Je zajímavé sledovat, jak jeden běh v nestandardní rychlosti způsobí bolest svalů :D A člověk se hned cítí lépe, že? :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si píš. Len tá pani, vedľa ktorej som zrovna ubehla 5km, musela mať šou. :D Funela som na celé kolo. :)

      Odstrániť
  2. Gratuluju :) Tohle překonávání časů mám na běhání nejraději :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale to aj tak nebehas moc rýchlo že? Ja aj ked sa snažím zpomalovat tak mám 5 km za 26 min:) zas ked bežím pomalšie má to nebaví

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebehám, nechce to ísť. :) Ale makám na sebe, tak to musí byť lepšie! Chcem ísť aj na krv, kvôli železu. Teoreticky by to mohlo mať vplyv na rýchlosť, aj keď sa nechcem vyhovárať. Budem šťastná ak raz budem môcť bežať okolo 5min/km. Teraz je pre mňa úspech bežať pod 6min/km. Druhá vec je, že skoro nebehám na rovine. neviem ako by to ovplyvnilo výsledky.

      Odstrániť
  4. Určite sa na ten čas dostaneš:) ako železo ovplyvňuje výkon?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda, člověk tady chvíli není a hned tolik pokroků :) pěkně mi z toho spadla brada :)

    gratuluju k rekordu, ale tuším že nezůstane dlouho platný a brzo překonáš i ten :)

    Ta aplikace na mobil se mi hrozně líbí :) hrozně bych něco takového chtěla :D ale to bych musela vykrást banku, abych si mohla koupit Iphone a pak ještě určitě něaký čip ne ? No je to jedno, na to momentálně neušetřím tak budu obdivně koukat u tebe :)

    p.s. už jsem zase na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...